حق مداخله در انتخابات به نفع و علیه فردی را نداریم

خرم‌آباد(پانا) استاندار لرستان گفت: حق مداخله در انتخابات به نفع و علیه فردی را نداریم و برای برگزاری سالم انتخابات تلاش می‌کنیم.

کد مطلب: ۹۸۸۸۹۶
لینک کوتاه کپی شد
حق مداخله در انتخابات به نفع و علیه فردی را نداریم

به گزارش پانا، سید موسی خادمی روز دوشنبه در شورای اداری استان در سالن همایش‌های استانداری لرستان اظهار داشت: مهمترین پروژه پیش رو کشور انتخابات می‌باشد که گروه برگزار کننده آن در برگزاری با کیفیت انتخابات باید تلاش کنند.

وی افزود: برای ما برنده انتخابات مهم نیست و مردم آن را انتخاب می‌کنند و حق مداخله در انتخابات به نفع و علیه هیچ فردی را نداریم و این موضوع شامل همه می‌شود.

وی بیان کرد: افراد نباید امکانات عمومی را به نفع شخص خرج کند و لازمه آن بی طرفی در برگزاری انتخابات است و باید با نوع رفتار خود از شایعات و تهمت ها دوری کرد.

وی گفت: نباید حرکت ها باعث برداشت منفی شود و باید به برگزاری مناسب انتخابات کمک کرد و مردم هم در این امور مهم سهم دارند اما ما تسهیلات لازم برای برگزاری انتخابات را فراهم می‌کنیم.

استاندار لرستان اضافه کرد: از افراد ثبت نام کننده در انتخابات تشکر داریم چراکه مسئولیت سنگینی برعهده دارند.

خادمی گفت: نمایندگان حال حاضر لرستان تا روزی که نماینده هستند محترم و نقش آنان برقرار است اما در افتتاح و یا کلنگ زنی نباید از نمایندگان فعلی دعوت بعمل آید.

وی افزود: مردم باید برای برگزاری انتخابات سالم آگاه شوند و نباید اجازه سواستفاده را فراهم کنیم.

وی بیان کرد: سیل به عنوان پروژه مستمر در لرستان ادامه دارد اقدامات بزرگی در سیل انجام و در حوزه های مختلف تسهیلات پرداخت شده است اما اطلاع رسانی برخی دستگاه ها ضعیف بوده و نباید بگذاریم حاشیه قالب شود.

استاندار لرستان بیان کرد: ۴۱۳ میلیارد تومان هزینه بودجه های جاری به استان اختصاص یافت که در رده یازدهم بین استان های کشور قرار داریم.

خادمی گفت: همچنین یکهزار و ۱۱ میلیارد تومان به حوزه عمرانی اختصاص یافت اما جذب اعتبارات بیشتر در قالب اوراق است و دستگاه‌های اجرایی باید برای جذب آن تلاش کنند.

وی افزود: قابل قبول نیست دستگاهی اوراق در اختیار داشته باشد اما هنوز اقدامی نکرده باشد، جذب غیر بهینه اوراق بسیار بدتر می باشد و دستگاه باید اوراق را عملیاتی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار