رئیس پلیس امنیت نیروی انتظامی شهرستان فاروج :

پایه و اساس آگاهی بخشی در جامعه آموزش و پرورش است

فاروج (پانا)- رئیس پلیس امنیت نیروی انتظامی شهرستان فاروج در کارگاه بسیج و معلم آینده ساز که با حضور جمعی از مدیران، معاونین و مربیان پرورشی و نماینده دبیران مدارس فاروج در محل سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار گردید گفت:آگاهی دادن به فرزندان و خانواده ها توسط آموزش و پرورش بسیار مهم است و حتی یک آگاهی دادن ساده و اولیه می تواند جلوی بسیاری از آسیب های مالی، اخلاقی و ... را در فضای مجازی بگیرد دوره جوانی و نوجوانی سن کنجکاوی است و افراد با ورود به فضای مجازی هویت فرهنگی اش به یک باره متحول می شود.

کد مطلب: ۹۸۸۸۶۱
لینک کوتاه کپی شد
پایه و اساس آگاهی بخشی در جامعه آموزش و پرورش است

ستوان یکم علی دربندی افزود: اولین و آخرین چیزی را که به عنوان طعمه توسط افراد سودجو برای همه ما در فضای مجازی گذاشته می شود حواس ما باید به آن بسیار جمع باشد و آنچه را که در این فضا می بینیم دلیل بر درستی آن نیست و باید منبع و منشأ آن را از نظر اعتبار شناسایی و تشخیص داده شود.

وی در ادامه مطالبی را در رابطه با آگاهی بخشی، نکات امنیتی، ضریب نفوذ، تهدیدات و خطرهای فضای مجازی، بازی های مختلف اینترنتی، فضای فیشینگ، خرید شارژ، تشخیص درست صفحه های مجازی خدمات بانکی، چت کردن، استفاده از رمز های دوم پویا و یک بار مصرف، تماس های تلفنی و پیامک های مشکوک، کلاهبرداری های مالی، اخلاقی، سوء استفاده های سیاسی و امنیتی، بیشترین سن استفاده کنندگان و تاثیر بسیار زیاد آن بر روی رفتارهای افراد جامعه و ... بیان نمود.

خبرنگار و عکاس خبری حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار