امام جمعه شهرستان فاروج:

در جامعه اسلامی باید فضیلت ها، ارزش ها و قرآن کریم حاکم باشد

فاروج(پانا)- حجت الاسلام نایبعلی نوروزی در کارگاه بسیج و معلم آینده ساز که با حضور جمعی از مدیران، معاونین و مربیان پرورشی و نماینده دبیران مدارس فاروج در محل سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار گردید گفت: انبیاء الهی به تعلیم نفوس و شکوفا کردن استعدادها و تعالی و رشد معنوی انسان ها می پرداختند که اگر یک انسان تربیت یافته و رشد پیدا کند بسیاری از کارها حل است و اگر شما در کارتان کوتاهی کنید در حق بشر کوتاهی شده است و اگر اهتمام بورزید و جدی بگیرید و به بهترین وجه انجام بدهید به بشر خدمت کرده اید.

کد مطلب: ۹۸۸۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد
در جامعه اسلامی باید فضیلت ها، ارزش ها و قرآن کریم حاکم باشد

وی با اشاره به اهمیت کار فرهنگیان در جامعه افزود: یک مهندس ساختمانی یک برج می سازد و یک پزشک کسالت و بیماری را مرتفع می سازد ولی کار شما فرهنگیان انسان سازی و تعلیم و تربیت است و انسان به عنوان محور عالم خلقت به صورت امانت در اختیار شما می باشد و شما باید اهمیت کار خودتان را بدانید چرا که بچه ها از معلمین خود بیشتر از والدین حرف شنوی دارند.

نوروزی در پایان نکاتی را در رابطه با گام دوم انقلاب بیان نمود.

سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان فاروج نیز در این کارگاه گفت: به فرمایش حضرت امام خمینی(ره) همه ما بسیجی بوده، هستیم و خواهیم بود.

خلیل ذوقی افزود: طرح اعتلای بسیج فرهنگیان پس از پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل بسیج آغاز گردید و فرهنگیان نیز در کنار سایر اقشار مختلف برای دفاع از نظام و انقلاب، به صورت داوطلبانه حضور فعالی در همه عرصه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، دفاعی و ... داشته اند.

وی در ادامه جدی گرفتن پیشگیری از آسیب های اجتماعی و مقابله با جنگ نرم و مسائل فرهنگی را از اهداف برگزاری این کارگاه برشمرد و اظهار داشت: بسیج با ایجاد کارگاه های اشتغال زایی و معیشتی، صندوق های قرض الحسنه، همکاری در برقراری امنیت و دفاع از کشور، یاری رساندن در حوادث غیرقابل پیش بینی، ساخت و ترمیم اماکن عمومی، مساجد، سالن های ورزشی، انقلابی و ارزشی بارآوردن بچه ها و ... نمی گذارد هیچ کاری بر روی زمین باقی بماند.

مسئول کانون بسیج فرهنگیان اداره آموزش و پرورش شهرستان فاروج نیز گفت: همانگونه که ما برای تغذیه خود، هر چیزی را نمی خوریم و آن را از قبل خوب مشاهده می کنیم برای خوراک فکری هم باید اینگونه باشد.

علی اکبر نیازی افزود: این کارگاه به مدت 6 ساعت ویژه مدیران، معاونین، مربیان پرورشی و نماینده دبیران مدارس شهرستان فاروج و با هدف بررسی گام دوم انقلاب، فرصت ها و تهدیدهای فضای مجازی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی برگزار گردید.

خبرنگار و عکاس خبری حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار