جلسه فصلی مدیران منطقه 14

تهران (پانا) - مریم اجاقی، مدیر آموزش و پرورش منطقه۱۴ در جلسه فصلی مدیران منطقه با اشاره به اینکه روی نداشته ها تمرکز کرده ایم درباره فراموشی توانمندی ها و ظرفیت های آموزش و پرورش سخن گفت.

کد مطلب: ۹۸۸۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد
جلسه فصلی مدیران منطقه 14

مریم اجاقی، مدیر آموزش و پرورش منطقه 14 در جلسه فصلی مدیران مدارس منطقه 14 گفت:خوشبختانه در آموزش و پرورش حجم و ظرفیت داشته های ما بیشتر از نداشته هاست ولی متاسفانه با تمرکز بر روی نداشته ها،ظرفیت و توانمندی خود را فراموش کرده ایم.

وی در ادامه گفت: آینده جامعه در مدرسه شکل میگیرد والبته باید به این نکته توجه داشته باشیم که محیط یادگیری فقط به کلاس درس محدود نمی شود،حیاط مدرسه ،زنگ تفریح و حتی مسیر سرویس دانش آموزان همگی محیط یادگیری هستند.

اجاقی گفت: مدیریت مفهومی است که با آموزش در کلاس درس به دست نمی آید .باید مدیران به سمت بهره وری ونشاط بیشتر حرکت کنند.ایجاد حس غرور ، افزایش مشارکت در محیط کار و تشویق کارمندان خوب و تلاشگر مواردی است که میتوان با استفاده از آنها بهره وری در محیط کار را افزایش داد.

در ادامه جلسه 100 نفر از مدیران فعال در مسابقات فرهنگی هنری،قرآن وعترت،تربیت بدنی و کانون فرهنگی تربیتی امید مورد تقدیر قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار