برگزاری کارگاه آموزشی درس تفکر و سبک زندگی در ناحیه 2 اهواز

اهواز (پانا) - کارگاه آموزشی درس تفکر و سبک زندگی در ناحیه ۲ اهواز برگزار شد.

کد مطلب: ۹۸۸۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه آموزشی درس تفکر و سبک زندگی در ناحیه 2 اهواز


در این این کارگاه، سارا آقاجری سرگروه درس تفکر و سبک زندگی ناحیه ۲ اهواز و مدرس کارگاه در خصوص تدریس، طرح درس و جشنواره الگوی برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی مقطع متوسطه اول، و همچنین نحوه ارائه پروژه های دانش آموزی و مستندات مربوط به درس تفکر توضیحاتی را ارائه کرد.

آقاجری در ارتباط با اهمیت درس تفکر و سبک زندگی تصریح کرد: انسان موجودی اجتماعی است و دانش‌آموز دوره متوسطه کم کم با ورود به اجتماع نیاز به آموختن مهارت ارتباط با دیگران را پیدا می کند. آموختن این مهارت‌ها در آینده اجتماعی او نقش مهمی دارد.

او افزود: آمار بزهکاری، اعتیاد، طلاق و سایر ناهنجاری ها حاکی از این است که فرد رفتار مناسب و ارتباط شایسته با دیگران را یاد نگرفته است.

در ادامه این کارگاه ایران فرهادی سرگروه پرورشی ناحیه ۲ اهواز نیز به ارائه اسلایدهایی در خصوص گام دوم انقلاب پرداخت ویادآورشد : تاکید مقام معظم رهبری در بیانیه چهل ساله دوم انقلاب بر داشتن روحیه و تفکر جهادی است و با چنین دیدی است که می توان گام دوم را راسخ تر و پرصلابت تر برداشت. در بیانیه گام دوم، رهبر معظم انقلاب بر احساس مسئولیت بیشتر و پی ریزی سنگ بنای انقلاب علمی در کشور تاکید کرده اند.

این کارگاه آموزشی با با حضور ۳۰ نفر از معاونین و مربیان پرورشی و دبیران درس تفکر و سبک زندگی مقطع متوسطه اول در دبیرستان دخترانه جنت ناحیه ۲ اهواز برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار