موفقیت تیم دانش‌آموزی و دانشجویی ایرانی در مسابقات نوآوری کره‌جنوبی + تصاویر

تهران (پانا) - تیم دانش‌آموزی و دانشجویان ایرانی در مسابقات جهانی اختراعات و نوآوری و تکنولوژی‌های برتر کره جنوبی به مدال طلا و جایزه ویژه تسلا دست یافتند.

کد مطلب: ۹۸۸۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد
موفقیت تیم دانش‌آموزی و دانشجویی ایرانی در مسابقات نوآوری کره‌جنوبی + تصاویر

به گزارش ایسنا، مسابقات جهانی اختراعات و نوآوری کره جنوبی یا siif2019 با حمایت و همکاری سازمان جهانی مالکیت فکری سازمان ملل متحد WIPOT، انجمن توسعه نوآوری و اختراعات کره جنوبی KIPA و سازمان پتنت کره جنوبی و با حضور ۶۰ کشور برگزار شد و اختراع تیم ایرانی در این مسابقات موفق به کسب مدال طلا شد.

تیم ایران به سرپرستی امیرعباس محمدی کوشکی در مسابقات جهانی "اختراعات و نوآوری کره جنوبی" توانستند در مجموع دومدال طلا و دوجایزه ویژه کسب کنند.

امیرعباس محمدی کوشکی از سرپرست تیم‌های ایرانی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه در این رقابت دو تیم دانشجویی و دانش‌آموزی از ایران حضور داشتند، گفت: تیم اختراعات دانش‌آموزی ایران متشکل از ۲ دانش‌آموز "شهریار شریعتی" و "عادل احمدی فریمان" است که توانستند مدال طلای این رقابت را کسب کنند.

محمدی ادامه داد: طرح این دانش‌آموزان "سامانه هوشمند تشخیص افسردگی با هوش مصنوعی" و "تکنولوژی بلاکچین در امنیت داده‌های نرم‌افزاری" بود که در رقابت با کشورهایی چون کره جنوبی، آلمان و آمریکا پرچم ایران را به احتزاز درآورند.

وی تیم دانشجویی ایران را متشکل از "امیرعباس محمدی کوشکی"، "علی نوری"، "سجاد شریعت" و "میثم پور یوسفیان" دانست و خاطر نشان کرد: این تیم نیز موفق به کسب مدال طلا و جایزه ویژه مسابقات "تسلا" شدند. طرح این تیم سامانه "جامع و هوشمند ارزیابی و پایش بیمار با کارت سلامت" بوده است. این طرح در راستای حذف دفترچه‌های بیمه در ایران به عنوان شرکت‌های دیجیتال وزارت بهداشت است.

محمدی با بیان اینکه این سامانه کمک بسیاری به مردم و جامعه پزشکی می‌کند، یادآور شد: قابلیت‌های این سامانه شامل پرداخت مالیات پزشکان، صرفه اقتصادی بسیار بالا در کاغذبازی‌های بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و دولتی در پزشکی، جلوگیری از کشته شدن و جلوگیری از استفاده بیماران از داروهای تکراری و در دسترس بودن همیشه پرونده پزشکی بیماران و سرعت عمل بسیار بالا برای پزشکان و بیمارستان‌ها می‌شود، ضمن آنکه امنیت اطلاعات و داده‌های سلامت بیماران ایمن خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار