جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان یزد برگزارشد

یزد(پانا)- ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان یزد با موضوع نقش و جایگاه پژوهش در سیاست گذاری و برنامه ریزی حوزه جوانان در برنامه های توسعه برگزار شد .

کد مطلب: ۹۸۸۸۰۳
لینک کوتاه کپی شد
جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان یزد برگزارشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد:جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان یزد با موضوع نقش و جایگاه پژوهش در سیاستگذاری و برنامه ریزی حوزه جوانان در برنامه های توسعه برگزار شد .

در ابتدا رضا نارگانی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد و دبیر جلسه ضمن خیر مقدم به مدعوین به ارائه مطالب در خصوص هفته پژوهش و ضرورت و جایگاه پژوهش در برنامه ریزی و تصمیم گیری برای ساماندهی امور جوانان پرداخت وتاکید کرد هرچند تاکنون در این ارتباط فعالیت‌های خوبی صورت گرفته که باید با استفاده از ظرفیت و همکاری تمامی دستگاه ها به بهترین نحوه برای رفع مشکلات جوانان برنامه ریزی گردد.

سپس حسن کلاشلو معاون مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش وجوانان افزود: طرح‌های پژوهشی باید دقیق، جامع با در نظر گرفتن شرایط و نیازها با بهره‌گیری از اساتید و نخبگان، تهیه، تدوین و اجرا شود.

وی در ادامه گفت : باید از طرح‌های پژوهشی در راستای تصمیم‌گیری های مناسب در بخش ورزش و جوانان مورد بهره‌برداری دقیق قرار گیرد که نتایج آن موجب تامین نیازهای نسل آینده و توسعه کشور است و یافته‌های تحقیقی و پژوهشی اگر بر اساس روش‌های درست و نیازها تهیه و استفاده شود نقش مهمی در حل بسیاری از نیازهای نوجوانان و جوانان کشور دارد و دولت از آنها حمایت می‌کند.

در ادامه جلسه هریک از حضار نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص مباحث و مطالب مطرح شده، ارائه نمودند.

در پایان سید محمد رستگاری فرماندار یزد و رییس جلسه ضمن گلایه از عدم حضور بعضی از مدیران و مسئولان دستگاه ها در جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان، جوانان را با نشاط،با انگیزه و همت والا دانست و بیان داشت : اعتماد به جوانان موفقیت های زیادی را در پی دارد به گونه ای که هر وقت کارهارابه جوانان سپردیم نتایج مطلوبی حاصل شده است.

فرماندار یزد با تاکید براینکه در ستاد ساماندهی امور جوانان نقش جوانان باید از همه پر رنگ تر باشد گفت :این جلسات باید بیشتر بصورت نشست با جوانان باشد و مسئولین شهرستان باید بصورت کارشناسانه و علمی نقش فعال تری در حوزه جوانان داشته باشند تابا دغدغه جوانان آشنا و درخصوص مطالبات آنها پاسخگو باشند و راهکارهای لازم در حوزه مربوط به امور جوانان ارائه دهند تا برگزاری و خروجی این جلسات به بهترین نحو صورت پذیرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار