معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی جدید فرمانداری میبد معرفی شد

یزد(پانا)- در نشستی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداریزد، فرماندارمیبد و جمعی از مسئولین،" سید بهروز موسوی "به‌عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و همچنین "سید رضا موسوی" به‌عنوان بخشدار جدید ندوشن نیز معرفی شدند.

کد مطلب: ۹۸۸۷۹۸
لینک کوتاه کپی شد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی جدید فرمانداری میبد معرفی شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، در نشستی با حضور «احمد ترحمی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداریزد، «حسین فلاح» فرماندارمیبد و جمعی از مسئولین، از زحمات "علیرضا ابوالحسنی" قدردانی و "سید بهروز موسوی" به‌عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری معرفی شد.

همچنین در این نشست "سید رضا موسوی" هم به‌عنوان بخشدار جدید ندوشن معرفی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداریزد در این نشست گفت: اولویت استان در انتخاب مدیران از بدنه خود ادارات است.

احمد ترحمی افزود: مسئولی که به‌عنوان مدیر در بخش‌های مختلف انتخاب می‌شود باید تابع سیاست‌های نظام مقدس اسلام و مجری برنامه‌های دولت که وظیفه راهبردی همه ماست باشد.

ترحمی گفت: توصیه ما به مدیرانی که به‌عنوان مسئول در استان و شهرستان‌ها و بخش‌ها انتخاب می‌شوند این است که قانون‌مدار و اشراف بر قوانین و دستورالعمل‌ها را داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداریزد سومین شرط مدیران را پاک دستی و طهارت عنوان کرد و گفت: مسئولین ما باید فردی امین، متعهد و پاک دست و طهارت اقتصادی باشند تا این نظام مقدس اسلامی که با تلاش و مجاهدت شهدا، آزادگان و جانبازان به‌دست‌آمده است در خدمت‌رسانی به مردم تلاش شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار