اگر سلامت جسمی جامعه خوب نباشد، قطعا سلامت روانی جامعه به خطر خواهد افتاد

تهران (پانا) - نشست شورای سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، نمایندگان دانشگاه های علوم پزشکی ایران ، تهران و شهید بهشتی ،انجمن پرستاری تهران و سازمان بهزیستی استان تهران در سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۹۸۸۷۷۰
لینک کوتاه کپی شد
اگر سلامت جسمی جامعه خوب نباشد،  قطعا سلامت روانی جامعه به خطر خواهد افتاد

در این نشست محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در سخنانی با اشاره به شروع فصل سرما و بروز بیماریهای این فصل، سلامت را یکی از مهمترین استراتژی‌های هر جامعه دانست و اظهار کرد: پیشگیری مهمتر از درمان است و ما باید تمام توانمان را صرف آموزش دانش‌آموزان کنیم تا آینده و جامعه سالم داشته باشیم.

او در ادامه افزود: موضوعی که امروزه ذهن جامعه خصوصا آموزش و پرورش را درگیر ساخته، بحث آلودگی هوا و بیماری‌های فصلی است، چراکه دانش‌آموزان در محیط مدرسه ارتباط بسیار نزدیک و مستقیم با یکدیگر دارند و این امر موجب می شود تا تلاش بیشتری برای آموزش این عزیزان انجام دهیم.

صیدلو سلامت جسمانی را یکی از مهمترین مسائل انسانی و اجتماعی دانست و تصریح کرد: اگر سلامت جسمی جامعه خوب نباشد قطعا سلامت روانی اجتماع نیز به خطر خواهد افتاد و تا وقتی که ذهن جامعه در آرامش نباشد نمی‌توان به اهداف مورد نظر دست یافت.

او از دانشگاهها، کارشناسان و مسئولان خواست تا تمام تلاش خود را جهت آموزش به دانش‌آموزان که آیندگان جامعه هستند به کار بندند تا جامعه‌ای سالم و به دور از آسیب داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار