امداد رسانی به بیش از ۴ هزار نفر حادثه‌دیده در استان اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرعامل جمعیت هلال احمر اردبیل از امداد رسانی به ۴ هزار و ۸۵ نفر حادثه دیده در ۹ ماه نخست امسال در استان اردبیل خبر داد.

کد مطلب: ۹۸۸۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد
امداد رسانی به بیش از ۴ هزار نفر حادثه‌دیده در استان اردبیل

رامین معبودی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر اردبیل گفت:۴ هزار و ۸۵ نفر حادثه دیده در ۹ ماهه نخست امسال در سطح استان اردبیل امدادرسانی شده اند.

او با بیان اینکه این افراد در ۴۴۰ فقره حادثه دچار حادثه دیدگی شده بودند، افزود: عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل به ۳۰۴ مورد حادثه جاده ای، ۳۴ مورد کوهستان، ۳۲ مورد خدمات حضوری، ۲۱ مورد شهری، ۱۵ مورد برف و کولاک، ۱۰ مورد دریایی- ساحلی، ۸ مورد سیل و آبگرفتگی، ۴ مورد صنعتی و کارگاهی، ۴ مورد خدمات مناسبتی، ۲ مورد رانش زمین، ۲ مورد زلزله، ۲ مورد طوفان، یک مورد آتش سوزی جنگل و مرتع و یک مورد ریزش آوار امدادرسانی کرده اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به تعداد افراد حادثه دیده در هر یک از حوادث ادامه داد: ۲ هزار و ۱۲۰ نفر از این تعداد در برف و کولاک، یک هزار و ۸۰ نفر در حوادث جاده ای، ۴۰۶ نفر در خدمات مناسبتی، ۱۱۰ نفر در کوهستان، ۱۰۲ نفر در سیل و آبگرفتگی، ۹۹ نفر مراجعه کننده حضوری، ۶۰ نفر در طوفان، ۵۸ نفر در زلزله، ۲۷ نفر شهری، ۱۶ نفر در دریایی- ساحلی، ۴ نفر در صنعتی و کارگاهی، ۲ نفر در رانش زمین و یک نفر در ریزش آوار دچار حادثه شده بودند.

معبودی با بیان اینکه ۸۷۰ نفر در این حوادث مصدوم شده بودند، افزود: ۷۲۷ نفر در حوادث جاده ای، ۱۶ نفر در کوهستان، ۳۵ نفر درخدمات حضوری، ۲۲ نفر شهری، ۲ نفر در برف و کولاک، یک نفر در دریایی- ساحلی، ۳ نفر در صنعتی و کارگاهی، ۴ نفر در خدمات مناسبتی، ۵۸ نفر در زلزله و ۲ نفر در طوفان دچار مصدومیت شده بودند.

او با بیان اینکه ۲۱۴ نفر شامل ۱۶۸ نفر در حوادث جاده ای، ۱۰ نفر در کوهستان، ۲۲ نفر در خدمات حضوری، ۱۳ نفر شهری و یک نفر حادثه دیده در خدمات مناسبتی توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل به مراکز درمانی منتقل شدند، ادامه داد: ۸۶ نفر شامل ۷۳ نفر در حوادث جاده ای، ۶ نفر در خدمات حضوری، ۲ نفر شهری، یک نفر در برف و کولاک، یک نفر صنعتی و کارگاهی و ۳ نفر در خدمات مناسبتی به صورت سرپایی توسط عوامل جمعیت هلال احمر درمان شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به تجهیزات به کار گرفته شده در این حوادث ادامه داد: امداد رسانی‌های ۹ ماهه سال جاری توسط ۲ هزار ۱۴۸ نفر نیروی عملیاتی در قالب ۵۵۹ تیم عملیاتی با ۴۴۸ دستگاه آمبولانس، ۲۴۹ دستگاه خودروی ست نجات، ۵۳ دستگاه خودروی پشتیبانی، ۸ دستگاه خودروی سنگین و یک فروند بالگرد انجام شده است.

معبودی ادامه داد: ۶۶۲ نفر نیز در طول ۹ ماهه امسال توسط جمعیت هلال احمر استان اردبیل اسکان داده شده است.

او با بیان اینکه ندای امداد ۱۱۲ به طور شبانه روزی پاسخگوی هموطنان است، افزود: نیرو‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در همه حال آماده امداد رسانی به هموطنان می‌باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار