راه‌اندازی 19 مدرسه پژوهنده در فارس

شیراز (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش‌ و پرورش فارس از راه‌اندازی 19 مدرسه پژوهنده با هدف عینی‌سازی آموزش‌ها برای دانش‌آموزان در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۸۸۶۸۵
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی 19 مدرسه پژوهنده در فارس

عبدالرسول احمدی در حاشیه بازدید از آموزشگاه دوره اول متوسطه پژوهنده استعدادهای درخشان فرزانگان 2 ناحیه یک شیراز گفت: هم‌ اکنون 19 مدرسه پژوهنده باهدف عینی سازی آموزش‌ها برای دانش‌آموزان در فارس راه‌اندازی شده است تا تفکرات و خلاقیت‌های آن‌ها رشد یابد .

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش‌وپرورش فارس افزود: این مدارس با بهره‌گیری از امکاناتی همچون کتابخانه، آزمایشگاه و تجهیزات هوشمندسازی، می‌توانند الگوی خوبی در عرصه پژوهش دانش‌آموزی برای سایر مدارس استان باشند.

احمدی گفت: در این مدارس و باهدف پیشبرد اهداف طرح مدرسه پژوهنده ، آموزش‌های مختلفی همچون اقدام پژوهشی، درس‌پژوهی و ... انجام می‌شود.

او ادامه داد: در آینده نزدیک نیز طرح اداره پژوهنده در سطح استان فعال خواهد شد که بر اساس این طرح همه معلمین، دانش آموزان و اولیای آن‌ها نیز از آموزش‌های لازم در حوزه پژوهش برخوردار خواهند شد.

در این بازدید حجت الاسلام والمسلمین علی ذوعلم، معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی کشور نیز حضور داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار