فرآیند ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش آذربایجان غربی برای سال 99 کلید خورد

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی از آغاز فرآیند ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش آذربایجان غربی برای سال 99 خبر داد.

کد مطلب: ۹۸۸۶۴۶
لینک کوتاه کپی شد
فرآیند ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش آذربایجان غربی برای سال 99 کلید خورد

اولین جلسه ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش استان برای سالتحصیلی آینده ظهر امروز در محل دفتر مدیر کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

«ابراهیم محمدی» مدیرکل آموزش و پرورش استان در این جلسه اظهار داشت: با وجود کمبود نیروی انسانی، ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش استان در طول چند سال گذشته مطلوب بوده است.

وی خاطر نشان کرد: عدم نقض سیاستهای موفق ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش استان در سالهای گذشته باید همواره در دستور کار قرار گیرد.

محمدی با تاکید بر اینکه رعایت مقررات فصل الخطاب حوزه ساماندهی نیروی انسانی است؛ بیان کرد: تلاش برای افزایش اعتماد و رضایت مندی نیروی انسانی در موضوع ساماندهی نیروی انسانی و نقل و انتقالات ضروریست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اذعان به اینکه بکارگیری نیروی انسانی تخصصی در دوره های تحصیلی مختلف باید در اولویت مناطق آموزشی استان قرار گیرد؛ افزود: برگزاری دوره های توانمندسازی برای معلمان نیمه مرتبط ضروریست.

این مقام مسئول گفت: تدوین سیاست‌های کلی ساماندهی از طریق وزارت و اداره کل آموزش و پرورش استان تدوین و به مناطق ابلاغ خواهد شد.

گفتنی است هم اکنون قریب به 35 هزار نفر نیروی انسانی در مجموعه آموزش و پرورش استان مشغول خدمت هستند و در سالتحصیلی جاری بیش از 608 هزار دانش آموز در مدارس استان مشغول تحصیل هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار