آئین سپاس از برترین های حوزه پرورشی در نیشابور برگزار شد

نیشابور (پانا) - مراسم تجلیل از مدیران، معاونان و مربیان برترحوزه پرورشی مدارس نیشابور در محل مرکز آموزشی رفاهی شماره 2 فرهنگیان این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۸۸۶۲۶
لینک کوتاه کپی شد
آئین سپاس از برترین های حوزه پرورشی  در نیشابور برگزار شد

در این مراسم که با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشاور، رییس سازمان دانش آموزی استان، اعضای شورای اداری شهرستان و اعضای شورای معاونان آموزش و پرورش برگزار شد، بیش از 250 مدیر، معاون و مربی برگزیده حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی مورد تجلیل قرار گرفتند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش با تقدیر از تمامی تلاش گران این حوزه، گفت: توجه به تربیت دانش آموزان در بخش های مختلف قرانی، فرهنگی، هنری، بهداشت، تربیت بدنی، مشاوره، پیشگیری از آسیب های اجتماعی، سازمان دانش آموزی و کانون های فرهنگی تربیتی اثرات ماندگار در رشد و شکوفایی دانش آموزان دارد که می تواند بر سرنوشت دانش آموزان اثرگذار باشد.

مجید شورورزی هدف از برگزاری "آئین سپاس از برترین های حوزه پرورشی" را تقدیر و ایجاد انگیزه در مدیران، معاونان و مربیان دانست و افزود: در این مراسم پس از ارزیابی دقیق و بررسی عملکرد سالانه مدارس، تلاش کردیم مدارس برگزیده شهری و روستایی را مورد تجلیل قراردهیم و اعتقاد ما بر این است که بانتایج حاصل شده تمام مدارس ما باید در این حوزه مورد تجلیل قرار گیرند.

اجرای موسیقی سنتی، تجلیل از خبرنگار پانا شهرستان و کارشناس سازمان دانش آموزی و سخنرانی فرماندار و مدیر آموزش و پرورش نیشابور از برنامه های دیگر اجرا شده در این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار