اعلام برنامه های هفته سوادآموزی درمروست

مروست (پانا) - همزمان با هفته نهضت سواد آموزی برنامه های آموزش و پرورش منطقه مروست در این هفته اعلام شد.

کد مطلب: ۹۸۸۵۹۵
لینک کوتاه کپی شد
اعلام برنامه های هفته سوادآموزی درمروست

کارشناس سواد آموزی اداره آموزش و پرورش منطقه مروست در گفتگو با خبرنگار پانا ضمن تبریک سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی گفت: یکم تا هفتم دی ماه به عنوان هفته سوادآموزی نامگذاری شده و ما سعی کرده ایم برنامه های متنوعی برای این هفته برگزار کنیم.
اختر وکیلی با یادآوری صدور فرمان تاریخی امام راحل(ره) مبنی بر تشکیل نهضت سوادآموزی گفت: امام خمینی (ره) ده ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی و سال ها قبل از اجماع جهانی در خصوص ریشه کنی بی سوادی فرمان تشکیل نهضت سوادآموزی را صادر کرد و از این تاریخ به بعد سوادآموزی کشور به یک نهضت بزرگ و فراگیر تبدیل شد.
وی افزود: در نهضت سواد آموزی علاوه بر آموزش بی سوادان یا کم سودان کلاس های آموزش رایانه،آموزش خانواده کلاس های اشپزی نیز تشکیل می شود.
کارشناس سواد آموزی منطقه مروست در ادامه بیان کرد: برگزاری جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی، تجلیل از فعالین عرصه سوادآموزی و آموزش دهندگان، تجلیل از سوادآموزان برتر و سرگروه های حلقه های کتابخوانی، بازدید آموزش دهندگان و سوادآموزان از کتابخانه عمومی، زیارت قبور شهدا و شرکت در نماز جمعه از مهمترین برنامه های هفته سوادآموزی درمروست است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار