پانا گزارش می دهد:

المپیاد ورزشکاران بسیجی قزوین در ایستگاه آخر

قزوین (پانا) - المپیاد بزرگ ورزشکاران بسیجی یادواره شهدای ورزشکار با برگزاری 30 مسابقه ورزشی به ایستگاه آخر رسید.

کد مطلب: ۹۸۸۵۶۲
لینک کوتاه کپی شد
المپیاد ورزشکاران بسیجی قزوین در ایستگاه آخر

المپیاد بزرگ ورزشکاران بسیجی یادواره شهدای ورزشکار یکی از طرح های کانون بسیج ورزشکاران قزوین بود که در اقدامی مبتکرانه و برای نخستین بار در استان به مرحله اجرا درآمد و این المپیاد با مشارکت شورای شهر قزوین، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و هیئت های ورزشی انجام شد.

رقابت های ورزشی در نخستین المپیاد ورزشکاران بسیجی قزوین در رشته های همچون کاراته، تیراندازی، دارت، بومی و محلی، کونگ فو، بیلیارد، فوتسال، زورخانه ای، شطرنج، اسپوکس، بدمینتون، ورزش های کم شنوایان و ناشنوایان و سایر رشته های ورزشی برگزار شد و این المپیاد با برگزاری سی امین مسابقه ورزشی به کار خود پایان داد.

دکتر سهراب یوسفی فرد مسئول کانون بسیج ورزشکاران قزوین در این خصوص در گفتگو با پانا از برپایی اختتامیه نخستین المپیاد بزرگ ورزشکاران بسیجی یادواره شهدای ورزشکار خبر داد و گفت: مراسم اختتامیه چهارشنبه چهارم دی ماه ساعت 14 و 30 دقیقه با حضور قهرمانان ورزشی و رئوسا و دبیران هیئت های ورزشی در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی قزوین برپا می شود و حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین از سخنرانان این مراسم است.

وی افزود: در این مراسم از نفرات برتر مسابقات به صورت ویژه تجلیل می شود و ما میزبان قهرمانان ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان هستیم.

مسئول کانون بسیج ورزشکاران قزوین با اشاره به تأثیرات مثبت این المپیاد در بین ورزشکاران، تصریح کرد: برپایی این دوره از المپیاد یک حرکت انقلابی در بین هیئت های ورزشی و ورزشکاران استان بود که کانون بسیج ورزشکاران قزوین افتخار پیگیری و برگزاری آن را برعهده داشت.

یوسفی فرد به استقبال هیئت های ورزشی از این المپیاد اشاره کرد و با تأکید بر اینکه باید فرهنگ و منش پهلوانی و ارزش های اسلامی در بین جامعه ورزشی نهادینه شود، ادامه داد: همکاری بین کانون بسیج ورزشکاران قزوین و هیئت های ورزشی در برگزاری نخستین المپیاد بزرگ ورزشکاران بسیجی یک نگاه خوبی را بین جامعه ورزشی استان ایجاد کرده است و ما برنامه های فرهنگی خوبی را مبتنی بر ارزش های انقلابی و روحیه بسیجی در خلل این دوره از المپیاد اجرایی کردیم که امیدواریم دستاوردهای این برنامه های فرهنگی را بیش از پیش در بین ورزشکاران ببینیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار