بهره برداری اقامتگاه همراهان بیمار در بیمارستان سوانح سوختگی و ترمیمی امیرالمومنین(ع)

شیراز(پانا)_ به همت خیرین موسسه حمایت از بیماران سوختگی امام حسین(ع)، هشت واحد اقامتی ویژه همراهان بیمار در محوطه بیمارستان خیرساز سوانح سوختگی و ترمیمی امیرالمومنین(ع) به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۹۸۸۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد
بهره برداری اقامتگاه همراهان بیمار در بیمارستان سوانح سوختگی و ترمیمی امیرالمومنین(ع)

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین تامین سلامت فارس، رییس بیمارستان سوانح سوختگی و ترمیمی امیرالمومنین(ع) بیان داشت: ساخت این اقامتگاه ها با توجه به موقعیت جغرافیایی و فاصله این بیمارستان از سطح شهر، مراجعه بیماران سوختگی از سراسر استان و جنوب کشور جزو نیازهای ضروری این بیمارستان بوده است.

محمدعلی حقوقی با اشاره به ارائه خدمات پیشرفته در این بیمارستان، نیاز به مرکز تحقیق و پژوهش در این مرکز را نیز از نیازهای ضروری این بیمارستان عنوان کرد.

مدیر بیمارستان سوانح سوختگی و ترمیمی امیرالمومنین(ع) نیز با اشاره به پیشینه این بیمارستان و تلاش بنیانگذار مرحوم این بیمارستان گفت: تلاش های آن بانوی بزرگ بسیار قابل تقدیر است و امید است دیگر نیازهای این بیمارستان نیز همچون ساخت این اقامتگاه به همت خیرین رفع شود.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس نیز با اشاره به خدمات شایسته و فعالیت های خیرخواهانه بانی این بیمارستان گفت: خیرین عرصه سلامت در کنار مراکز درمانی و بیمارستان های خیرساز و دولتی، تاکنون ۱۹ اقامتگاه همراه بیمار بنا کرده اند که بیش از ۲۷۰ هزار نفر شب، همراه بیمار را اسکان داده اند و با افتتاح این اقامتگاه شمار این مراکز به ۲۰ مورد می رسد.

علی اکبر رامجردی اضافه کرد: اقامتگاه مرکزی شیراز نیز به همت خیرین در مرحله ۷۰ درصدی پیشرفت فیزیکی است که امیدواریم در آینده نزدیک پذیرای همراهان بیماران مراجعه کننده به مراکز درمانی شیراز باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار