برگزیدگان جشنواره مستند تلویزیونی مشخص می شوند

تهران (پانا) - در جلسه داوری سومین جشنواره تلویزیونی مستند نامزدهای بخش فیلم مستند و بخش عکس مشخص شدند.

کد مطلب: ۹۸۸۴۷۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزیدگان جشنواره مستند تلویزیونی مشخص می شوند

به گزارش روابط عمومی معاونت سیما، در جلسه داوری این جشنواره که با حضور دکتر احمد ضابطی جهرمی، ارد عطارپور، مهدی همایونفر، محسن اسلام زاده و ماریا ماوتی برگزار شد، برگزیدگان سومین دوره جشنواره تلویزیونی مستند در بخش فیلم مشخص شد.

در بخش فیلم حدود 700 فیلم مستند به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از ارزیابی های اولیه، 67 اثر به بخش مسابقه راه یافت که 35 اثر در بخش مستند کوتاه، 20 اثر در بخش مستند نیمه بلند و 12 اثر در بخش مستند بلند توسط هیات داوران مورد بررسی و داوری قرار گرفت که برای اکران تلویزیونی از رسانه ملی نیز روی آنتن رفته است. در نهایت در بخش فیلم 8 اثر برگزیده و تجلیل خواهد شد.

همچنین بخش عکس این جشنواره در دو بخش «تک عکس» و «مجموعه عکس» برگزار شد که حدود 4000 عکس به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از این تعداد 22 عکس در بخش «تک عکس» و 11 «مجموعه عکس» توسط هیات داوران انتخاب و به بخش مسابقه راه یافت. در نهایت 6 اثر به انتخاب داوران به عنوان آثار برتر معرفی و تجلیل خواهد شد.

گفتنی است امسال علاوه بر اختصاص جایزه ویژه هیات داوران، جایزه مردمی هم از سوی جشنواره برای آثار در نظر گرفته شده است.

اختتامیه سومین جشنواره تلویزیونی مستند روز سه شنبه سوم دی ماه از ساعت 18 تا 21 در سالن همایش های سازمان صداوسیما با معرفی آثار برگزیده به کار خود پایان خواهد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار