در گفت و گو با پانا عنوان شد؛

آغاز برگزاری دوره‌ های توانمندسازی تخصصی حوزه گردشگری و محیط زیست از فردا

خبرگزاری پانا: مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان گفت: دوره ‌های توانمندسازی تخصصی حوزه گردشگری، میراث فرهنگی و محیط زیست از فردا با حضور 120 سمن در استان یزد آغاز می شود.

کد مطلب: ۹۸۸۴۷
لینک کوتاه کپی شد
محسن زارعی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، در این باره اظهار داشت: دوره ‌های توانمندسازی تخصصی حوزه گردشگری، میراث فرهنگی و محیط زیست از فردا غاز و تا روز 6 تیر ماه نیز در استان یزد ادامه دارد.
مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به هدف برگزاری این دوره ها خاطرنشان کرد: دوره ‌های توانمندسازی تخصصی در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی و محیط زیست با هدف هم‌ افزایی و ارتقای مشارکت سمن ‌ها و یا مراکز مردم نهاد در عرصه ‌های اجتماعی و آموزش مهارت و ظرفیت جوانان برگزار می شود.
وی افزود: همچنین در این دوره ها بستری برای هم ‌اندیشی سمن ‌ها به منظور ارتباط پایدار در راستای ارتقای آگاهی جوانان فراهم می شود.
زارعی با اعلام اینکه 120 سمن در سه حوزه گردشگری، میراث فرهنگی و محیط زیست در این دوره ها حضور دارند، گفت: علاوه بر این از سازمان ‌های محیط زیست و گردشگری نیز برای حضور در این دوره ها دعوت شده است.
مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه با دستگاه های ذیربط در خصوص جزئیات دوره ها جلساتی برگزار شده است، تصریح کرد: در دوره ‌های توانمند سازی کارگاه‌ هایی در حوزه های مختلف و تخصصی محیط زیست، گردشگری و میراث فرهنگی برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار