پیام مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی به مناسبت هفته سوادآموزی

ارومیه (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در پیامی به مناسبت آغاز هفته سوادآموزی گفت: تشکیل نهضت سواد آموزی از ثمرات انقلاب اسلامی بوده که تحولی بزرگ در کشور پدید آورد.

کد مطلب: ۹۸۸۳۵۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی به مناسبت هفته سوادآموزی

متن پیام «ابراهیم محمدی» بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفتم دی ماه سالروز صدور فرمان تاریخی تاسیس نهضت سوادآموزی، نشات گرفته از اندیشه زلال بزرگ مرد الهی حضرت امام خمینی(ره) را در حالی گرامی می داریم که اندیشه های سترگ این بزرگ مرد تاریخ و نهال کاشته شده ایشان، امروز به ثمر نشسته است.

تشکیل نهضت سواد آموزی مانند برخی از نهادهای دیگر از ثمرات انقلاب اسلامی بوده که تحولی بزرگ در کشور ما پدید آورد، امسال نهضت سوادآموزی با افتخار در کارنامه کاری خود بیش از چهار دهه فعالیت و تلاش را به ثبت خواهدرساند که نعمت خواندن و نوشتن را به اقشار مختلف مردم هدیه کرده است.

بی شک سواد آموزی تنها وظیفه یک دستگاه و یا نهاد خاص نمی تواند باشد بلکه با توجه به فرامین رهبر معظم انقلاب باید برای حضور بی سوادان در برنامه های آموزشی فرهنگ سازی شود و این تکلیف متوجه همه آحاد مردم و مسئولان دستگاه های اجرایی استان است.

اینجانب ضمن گرامی داشت فرارسیدن هفتم دی ماه، سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی و عرض تبریک صمیمانه به تمامی سوادآموزان، آموزش دهندگان عزیز و همکاران و تلاشگران خستگی ناپذیر حوزه سوادآموزی اززحمات و تلاشهای کلیه این عزیزان سپاسگزاری نموده، امیدوارم بتوانیم با تدبیر و همدلی همه دلسوزان عرصه تعلیم و تربیت، در راستای ارتقای شاخص باسوادی استان فراتر از شاخص های ملی و جهانی گام برداشته و با یک برنامه ریزی منسجم و یک برنامه میان مدت شاهد برگزاری جشن پایان بیسوادی در استان باشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار