۸۰۰ سبد کالا ویژه یلدا بین مددجویان میاندوآب توزیع شد

ارومیه (پانا) - مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب گفت: به مناسبت شب یلدا ۸۰۰ سبد کالا در بین مددجویان تحت پوشش این نهاد توزیع شد.

کد مطلب: ۹۸۸۳۵۲
لینک کوتاه کپی شد
۸۰۰ سبد کالا ویژه یلدا بین مددجویان میاندوآب توزیع شد

رسول بخشی اظهار داشت: این میزان سبد کالا به ارزش ۷۲۰ میلیون ریال توسط خیران مراکز نیکوکاری در بین خانواده‌های نیازمند و مددجویان تحت پوشش این نهاد به مناسبت شب یلدا توزیع شد.

وی افزود: این سبد کالا شامل؛ هندوانه، انار، سیب، پرتقال، روغن، برنج و پوشاک است که در بین خانوارهای تحت پوشش توزیع شد.

وی ادامه داد: تعداد حامیان نیکوکار که ایتام تحت پوشش این نهاد را حمایت می‌کنند، ۲ هزار و ۲۰۹ نفر است که از ۳۱۱ یتیم حمایت می‌کنند.

وی اظهار داشت: امسال حامیان ایتام در اهدای جهیزیه به پنج نوعروس با هزینه ۷۰۰ میلیون ریال و جهت تعمیر سه واحد مسکن ایتام نیز ۷۰۰ میلیون ریال کمک کردند.

«بخشی» اضافه کرد: حامیان در زمینه خرید لوازم خانگی برای یتیمان، ۱۰ مورد به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان نیز مساعدت کردند.

وی با بیان اینکه همچنین تعداد افراد تحت پوشش طرح محسنین ۵۳۲ نفر است، گفت: در راستای طرح مفتاح‌الجنه که دیدار مسوولان شهرستان با خانواده‌های تحت حمایت است از ۶۳۰ نفر سرکشی شده و در جهت حل مشکلات آنان توسط مسوولان و خیران یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جذب شده‌است‌.


وی بیان کرد: در مجموع خیران و حامیان کمک‌هایی که به ایتام داشتند ۲۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال بوده‌است.

مدیر کمیته‌امداد امام‌خمینی (ره) اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان نیز با کمک خیران برای ۲ هزار و ۷۰۰ خانوار تحت پوشش نیز افطاری تهیه و سفره احسان برپا و برای یکهزار و ۵۰۰ نفر نیز غذای گرم فراهم و در بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.

وی افزود: خیران نیکوکار میاندوآبی همواره یار و یاور نیازمندان هستند و در راستای رفع نیازهای محرومان، اقدامات و گام‌های خداپسندانه‌ای در این شهرستان بر می‌دارند.

وی از خیران و مردم نوع دوست این شهرستان خواست تا این نهاد را در تهیه مایحتاج مورد نیاز خانواده‌های نیازمند تنها نگذارند و یاریگر مددکاران این نهاد در کمک رسانی به محرومان و نیازمندان باشند.

چهار هزار و ۷۴۴ خانوار با جمعیتی بیش از ۹ هزار و ۴۸۸ نفر در این شهرستان زیرپوشش کمیته امداد امام‌خمینی (ره) هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار