اختلال ارتباطی مانع حضور آتش‌نشانان میاندوآبی در محل حادثه شد

ارومیه(پانا) - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در یکی از روستاهای این شهرستان، گفت: اختلال در ارتباط تلفنی با سامانه ۱۲۵ مانع حضور آتش‌نشانان برای مهار این آتش‌سوزی شد.

کد مطلب: ۹۸۸۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد
اختلال ارتباطی مانع حضور آتش‌نشانان میاندوآبی در محل حادثه شد

علی مولایی با بیان اینکه این حادثه در یک منزل مسکونی در روستای «حاج‌حسن» از توابع بخش مرکزی میاندوآب روی داد، اظهار کرد: اهالی منزل جهت مهار آتش توسط امدادگران آتش‌نشانی با سامانه ۱۲۵ این سازمان تماس گرفته‌اند، اما به علت عدم تحت پوشش مناسب، تماس با آتش‌نشانی شهر کشاورز از توابع شهرستان شاهین‌دژ برقرار شده بود.

او بیان کرد: با وجود چند بار تماس روستاییان با شماره ۱۲۵، موفق به برقراری ارتباط با سازمان آتش‌نشانی میاندوآب نشده‌اند و این واحد مسکونی به طور کامل در آتش سوخته‌است.

«مولایی» با بیان اینکه علت این آتش‌سوزی نشت گاز از بست شلنگ بخاری بوده، گفت: پیگیری‌های لازم از اداره مخابرات میاندوآب در گذشته انجام گرفته، اما تاکنون این اختلال و ارتباط نادرست تلفنی رفع نشده‌است.

او اظهار کرد: شهروندان و روستاییان میاندوآبی در حوالی و مسیر دانشگاه شهید باکری و راه‌آهن تا اطلاع ثانویه در صورت وقوع هرگونه حادثه که نیاز به حضور آتش‌نشانان باشد، به جای شماره ۱۲۵ آتش‌نشانی میاندوآب، با شماره تلفن‌های ۴۵۲۲۴۴۴۴- ۰۴۴ و ۴۵۲۲۴۴۴۵- ۰۴۴ تماس حاصل کنند.

شهرداری میاندوآب دارای ۲ ایستگاه آتش‌نشانی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار