تجدید میثاق پیشتازان دبستان شهید رجایی مروست با شهدا

مروست (پانا) -  دانش آموزان پیشتاز دبستان شهید رجایی مروست با حضور در  گلزار شهدا بار دیگر با امام ، شهدا و ولایت تجدید میثاق کردند.

کد مطلب: ۹۸۸۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد
تجدید میثاق پیشتازان دبستان شهید رجایی مروست با شهدا

"حسن فلاحتی" با اشاره به اینکه این آیین معنوی به صورت متمرکز و غیر متمرکز در مدارس منطقه مروست برگزار می شود ، یادآور شد: دانش‌آموزان با حمل دست نوشته‌هایی چون راهت ادامه دارد ای شهید در گلزار شهدای استان حضور پیدا کردند و ضمن قرائت فاتحه و تلاوت آیاتی از قرآن کریم مزار این عزیزان را گلباران کردند .
وی تصریح کرد: دانش آموزان مروستی بار دیگراز جمله به یاد شهدای دانش آموزو معلم ، یاد و خاطره دلاورمردی ها، رشادت ها و جانفشانی های شهدا را گرامی داشتند .
معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش مروست یادآور شد: دانش آموزان قبور شهدا را با گلاب شستشو و شاخه های گل سرخ بر روی آنها قرار دادند .
"فلاحتی" اضافه کرد: در آیین گلباران مزار شهدا ، پیام مهم شهیدان را حمایت از ولایت فقیه و شرکت در برنامه‌های انقلاب و جهاد علمی دانش‌آموزان عنوان کرد و از دانش‌آموزان خواست با جدیت در تحصیل علم و دانش و حضور فعال در بسیج راه شهدا را ادامه دهند .
لازم بذکر این غباررویی با حضور "فلاحتی"معاونت پرورشی ،"قنبری"کارشناس پرورشی و دانش آموزان دبستان شهید جایی مروست برگزار شد.
گفتنی است بخش مروست دارای 51 شهید والامقام و 4 شهید گمنام هست که از این تعداد،3 شهید دانش آموز و 3 شهید معلم هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار