فولادوند: در تلاش هستیم تا بازماندگان ازتحصیل را به چرخه آموزش و پرورش برگردانیم

تهران (پانا) - دومین جلسه ستاد پشتیبانی سوادآموزی استان تهران به ریاست حسن بیگی، معاون سیاسی اجتماعی استاندار، مدیران کل آموزش و پرورش شهرتهران و شهرستان‌های تهران و سایر اعضا در محل استانداری تهران تشکیل شد.

کد مطلب: ۹۸۸۲۸۶
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند: در تلاش هستیم تا بازماندگان ازتحصیل را به چرخه آموزش و پرورش برگردانیم

به گزارش اداره اطلاع رسانیروابط عمومی آموزش وپرورش شهر تهران، عبدالرضا فولادوند، مدیرکل شهر تهران ضمن تقدیر و تشکر از حضور اعضای جلسه و اهتمامی که در امر سوادآموزی دارند و نیز تبریک هفته سواد آموزی عنوان کرد در این هفته که از تاریخ 98/10/1 آغاز می‌شود، همایش تجلیل از دست اندرکاران سوادآموزی شهر تهران در سالن ایوان شمس برگزار می شود و در روز پایانی آن98/10/7 با حضور در حرم مطهر حضرت امام (ره) با آرمانهای آن امام تجدید میثاق خواهد شد.

او در خصوص کارگروه بازماندگان از تحصیل عنوان کرد: این کارگروه اخیراً توسط مقیمی استاندار سابق در سطح کشور راه اندازی و در سطح تهران نیز چند جلسه برگزار شده است و در تلاش هستیم تا بازماندگان از تحصیل را به چرخه آموزش و پرورش برگردانیم.

در ادامه ضمن تشکر از دستگاه‌هایی که در خصوص ارائه آمار بی‌سوادان مشارکت داشته‌اند از سایر دستگاه‌ها خواستند تا آمار خواسته شده مربوط به بی‌سوادان سطح شهر تهران را هرچه سریع‌تر ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار