مدیر عامل صندوق کار آفرینی امید استان تهران:

کارآفرین ما با عبور از هفت خوان رستم و با تلاش، ایده خود را به تولید تبدیل می‌کند

اسلامشهر(پانا) - مراسم جشن روستای بدون بیکار و افتتاح بازارچه روستایی با حضور مدیر کل اشتغال وزیر کار و رفاه ، مدیر عامل صندوق کار آفرینی امیداستان تهران ، معاون کمیته امداد استان تهران ، مدیر کل دفتر جذب و اشتغال استانداری تهران ، فرماندار اسلامشهر ، اصحاب رسانه و کار آفرینان و صنعتگران در روستای "چیچکلو" شهرستان اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۹۸۸۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد
کارآفرین ما با عبور از هفت خوان رستم و با تلاش، ایده خود را به تولید تبدیل می‌کند

در این مراسم رضائیان مدیرعامل صندوق کارآفرینی‌امید استان تهران در سخنانی اظهار کرد: این صندوق متعلق به نهاد ریاست جمهوری بوده و با بانک خصوصی کارآفرینی تفاوت دارد.

او در ادامه عنوان کرد: در بحث کارآفرینی ایده‌ای مطرح و کار آفرین ما با عبور از هفت خوان رستم با تلاش و سعی، ایده خود را به تولید تبدیل می‌کند و این کار از ارزش عالی برخوردار است.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان تهران اذعان کرد: طرح را‌ه‌اندازی روستاهای بدون‌بیکار از سال 96 با دستورالعمل خاص در نهاد ریاست‌جمهوری با انتخاب روستاهای هدف با تجمیع فعالیتها و رفع‌بیکاری و تقویت کارآفرینان که اثرات مثبت نیز در بازار و اقتصاد هم دارد، مطرح و اجرایی شد.

او در ادامه بیان کرد: وظیفه ما در صندوق کارآفرینی‌امید، حمایت از کارآفرینان نمونه و منتخب با هماهنگی سایر ارگانهای مربوطه در راستای حل مشکلات آنان است. همچنین برنامه‌های ما در صندوق صرفا در بخش اختصاص تسهیلات خلاصه نمی‌شود و ما در بخش مشاوره نیز در مواردی از جمله خرید دستگاه و سرمایه در گردش هم فعالیت داریم.

رضاییان خاطرنشان کرد: در بخش دیگر، ما، حمایت از کارآفرین در فضای مجازی را نیز خواهیم داشت و او با ارائه نمونه کالاهای خود می‌تواند بیننده داشته باشد و در این جهت مشکلات او هم حل شود.

او در رابطه با تفاهم نامه منعقد شده با شهرداری‌های کشور و بدون ایجاد رابطه مالی گفت:در اینجا ما می‌توانیم با اختصاص دادن غرفه در نقاط مختلف نمایشگاه‌ها کارآفرینان را حمایت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار