گردهمایی آموزشی پیشگیری از سوختگی در یزدبرگزار شد

یزد(پانا)- به مناسبت اول دی ماه( روز ملی پیشگیری از سوختگی) گردهمایی آموزشی با هدف آموزش پیشگیری و گزارش وضعیت سوختگی استان یزد با حضور نمایندگان سازمانهای مرتبط و همکار در بیمارستان شهدای محراب یزد برگزار شد.

کد مطلب: ۹۸۸۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی آموزشی پیشگیری از سوختگی در یزدبرگزار شد

در این گردهمایی دکتر بحری رئیس بیمارستان شهدای محراب به ارائه آمار و اطلاعات چند سال اخیر پرداخته و با اشاره به لزوم بحث آموزش و پیشگیری توسط دستگاههای مرتبط استان،از مسئولان خواست تا در راستای پیشگیری از سوختگی اقدامات لازم را در دستور کار خود قرار داده تا از تبعات ناشی از سوختگی کاسته گردد.

در ادامه دکتر جلیلی منش فوق تخصص جراحی ترمیمی و پلاستیک ضمن بیان آثار و تبعات سوختگی در افراد،خواستار پیگیری مجدانه دستگاهها خصوصا آموزش و پرورش در بحث آموزش کودکان شد.دکتر جان فدا دیگر سخنران این مراسم ضمن اشاره به هزینه ها و آثار مخرب روحی و روانی سوختگی به ارائه راهکارهایی جهت پیشگیری از سوختگی پرداخت. عبدالله زاده سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی که از میهمانان مراسم بود،این برنامه را نقطه عطفی جهت شروع در زمینه آموزش و پیشگیری دانست.

در پایان مراسم هم دکتر میرجلیلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد به بیان نکاتی در مورد اجر معنوی پرستاری از بیماران دچار سوختگی پرداخته و از سایر دستگاههای استان خواستار همکاری بیشتر با این مرکز جهت یاری و درمان بیماران سوختگی شد.در پایان مراسم شرکت کنندگان در این گردهمایی از بیماران بستری در این بیمارستان عیادت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار