اعلام برنامه های هفته سواد آموزی در استان یزد

یزد(پانا)- معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان یزد برنامه های هفته سواد آموزی استان را اعلام کرد .

کد مطلب: ۹۸۸۲۲۰
لینک کوتاه کپی شد
اعلام برنامه های هفته سواد آموزی در استان یزد

" مرات امین الرعایا" با اشاره به روز شمار این هفته گفت : برنامه های این هفته از 1 دی ماه آغاز و تا 7دی ماه ادامه دارد.

وی یکشنبه اول دی ماه را روز سواد آموزی و رسانه اعلام کرد و افزود : 2 و 3 دی ماه به ترتیب روز سواد آموزی، مشارکت و رونق تولید و سواد آموزی ، خانواده و فرهنگ کتابخوانی می باشد .

امین الرعایا 4 دی ماه را نیز روز سواد آموزی و مسئولین ، 5 دی ماه روز سواد آموزی و فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد .

معاون سواد آموزی اداره کل افزود: روز جمعه 6 دی ماه روز سواد آموزی و ترویج فرهنگ نماز و انتظار و 7 دی ماه را روز سواد آموزی و تجدید میثاق با آرمان های امام (ره) و مقام معظم رهبری نامگذاری شده است .

امین الرعایا دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد، برگزاری مصاحبه رادیو و تلویزیونی توسط مسئولین استان و سوادآموزان کلاس های سوادآموزی ناحیه یک و دو ،انعکاس دست آوردهای 40 ساله سوادآموزی در صدا و سیما ، برگزاری نمایشگاه تولیدات و صنایع دستی بومی سوادآموزان در مراکز یادگیری محلی حضرت رقیه، راه اندازی بخش نوسواد کتابخانه آذر یزدی و کتابخانه حاج علی اکبر کاظمینی ، اجرای مسابقه انشاء نویسی در بین سوادآموزان دوره انتقال به صورت متمرکز و بازدید سوادآموزان و آموزش دهندگان از کتابخانه عمومی از برنامه های هفته سواد آموزی بیان کرد .

وی برگزاری جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی شهرستان یزد، دیدار با امام جمعه شهرستان مهریز، برگزاری برنامه جشن ،نمایش و تجلیل از آموزش دهندگان و مسئولین در ندامتگاه مرکزی یزد، حضورآموزش دهنده ها و کارکنان سوادآموزی در نماز جمعه را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار