مدیر کل هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش:

هرچقدرنیروی خوب جذب نظام آموزش و پرورش شود به نفع نظام آموزشی است

تهران (پانا) - نشست روسای مناطق شهرستان‌های استان تهران با حضور مدیرکل هیات مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش و مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در سالن همایش‌های اداره کل شهرستانهای استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۹۸۸۱۹۶
لینک کوتاه کپی شد
هرچقدرنیروی خوب جذب نظام آموزش و پرورش شود به نفع نظام آموزشی است

در این جلسه، احمد طاهر سلطانی، مدیرکل هیئت مرکزی‌گزینش وزارت آموزش و پرورش، در سخنانی ضمن تقدیر از فعالیت‌های انجام شده در حوزه گزینش اداره کل شهرستانهای استان تهران با اشاره به این که گزینش می‌بایست از لحاظ اعتقادات اخلاق و سیاست انجام شود، اظهار کرد: در سال گذشته ۲۰۷ هزار پرونده گزینش در دستور کار بوده است.

او در ادامه بیان کرد: امسال بیست و پنج هزار نفر ظرفیت برای دانشگاه‌فرهنگیان در نظر گرفته شده که چهل و سه هزار و ۴۸۹ نفر به گزینش معرفی شد و باید ظرف ده روز گزینش این افراد انجام گیرد، چرا که کارهای اجرایی به گزینش به منابع انسانی ارتباطی ندارد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه تنها چهل و پست در این استان وجود دارد که شش درصد فعالیت‌های گزینش کل کشور را به دوش می‌کشد، بیان کرد: در بخش‌هایی که به تنهایی امکان پیشبرد اهداف را نداریم از نیروهای نیمه‌وقت استفاده می‌کنیم و چالش اصلی برای ما، پرداخت حق الزحمه این عزیزان است.

سلطانی مدارس غیردولتی را به عنوان دومین چالش پیش روی گزینش برشمرد و با اشاره به اینکه ما اساسی نیروهای را به کار می‌گیرند که معرفی آنان برای یک پست خالی امتیاز محسوب می‌شود و برای دست اندرکاران هسته گزینش آسیب و اشتغال اضافی به حساب می‌آید.

او اذعان کرد: میانگین کاری یک محقق، بیست و پنج پرونده در ماه است و همکاران محقق ما سه برابر این پرونده‌ها را بررسی و رسیدگی می‌کنند. بر این اساس، هرچقدر نیروی خوب جذب نظام آموزش و پرورش به شود به نفع نظام آموزشی است.

در این مراسم از زحمات رضا روستایی، مدیر اسبق هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تجلیل به عمل آمد و سعیده سید مؤمن، به عنوان مدیر جدید هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار