سخنگوی دولت: با شرایط بهتری وارد سال ۹۹ خواهیم شد

تهران (پانا) - سخنگوی دولت گفت تحریم‌های ظالمانه و جنگ بی‌صدایی که آمریکا علیه مردم ایران راه انداخته فشار زیادی را به مردم وارد کرده است. قطعا دولت با همه مشکلاتی که وجود دارد معتقدم امسال می‌گذرد و با شرایط بهتری وارد سال ۹۹ خواهیم شد.

کد مطلب: ۹۸۸۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد
سخنگوی دولت: با شرایط بهتری وارد سال ۹۹ خواهیم شد

علی ربیعی ظهر امروز در مراسم یلدای ۹۸ به یاد شهیدان ایران با حضور در جمع خادمین حضرت امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر که در مرکز عروجیان بهشت زهرا برگزار شد، اظهار کرد: وظیفه خود می‌دانستم که از طرف خودم و رییس‌جمهوری در مراسم یلدای سازمان بهشت زهرا شرکت کنم. شما طبقه‌ای هستید که کمتر درباره آن صحبت شده است. شما ارزشمند هستید و همه ایرانی‌‌ها سختی دارند، کارگران، بیکاران، بازنشستگان زندگی سختی دارند و شما هم مشکلات سختی زندگی را دارید.

وی ادامه داد: شما سختی‌های خاص خودتان را دارید. کاری که شما انجام می‌دهید علاوه بر تطهیر متوفیان، غم و اندوه دیگران را هم دفن می‌کنید در حالی خودتان هزار مشکل دارید و می‌دانم شما با دردها و غم خودتان می‌آیید تا غم و درد مردم را بشویید و غم مردم را کم کنید.

ربیعی خاطرنشان کرد: شنیدم کار شما یک روز در میان شده است، کار طاقت فرسایی است. یک روز با مرحوم دکتر نوربخش آمدم که موضوع سخت و زیان‌آوری نیروهای بهشت زهرا دچار مشکل بود و برای حل آن تصمیم گرفتیم و دو سال زمان گذاشتیم، امروز شنیدم هنوز خیلی از آنها نتواستند مشکل خود را حل کنند من حتما صحبت می‌کنم تا تمهیدی صورت بگیرد که مشکل سخت و زیان‌آوری حل شود تا وعده‌ای که در سفر قبل داده بودیم محقق شود.

وی اضافه کرد: مذاکره کردیم تا وام قرض الحسنه‌ای را برای همه نیروها به میزان ۱۰ میلیون تومان در اختیار نیروهای بهشت زهرا قرار بدهند.

سخنگوی دولت با اشاره به تحریم‌های آمریکا علیه ایران افزود: تحریم‌های ظالمانه و جنگ بی‌صدایی که آمریکا علیه مردم ما راه انداخته است فشار زیادی را به ما وارد کرده است. قطعا دولت با همه مشکلاتی که وجود دارد و نارسایی‌ها و نقدهایی که وجود دارد معتقدم امسال می‌گذرد و با شرایط بهتری وارد سال ۹۹ خواهیم شد. یک روز رسد غمی به اندازه کوه، یک روز رسد نشاط اندازه دشت. روزهای سختی را تجربه می‌کنیم و امیدوارم در یلدایی که جمع شدیم، سرما سوزی کنیم و امیدوارم در کنار هم روزهای بهتری را تجربه کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار