کمک مردم آذربایجان‌غربی به نیازمندان از ۱۱۰۰ میلیارد ریال فراتر رفت

ارومیه (پانا) - کمک مردم استان به نیازمندان طی سال جاری به بیش از یک‌هزار و ۱۳۱ میلیارد ریال رسید که ۳۸۰ میلیارد ریال بیشتر از زمان مشابه سال گذشته است. مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی این خبر را اعلام کرده‌است.

کد مطلب: ۹۸۸۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد
کمک مردم آذربایجان‌غربی به نیازمندان از ۱۱۰۰ میلیارد ریال فراتر رفت

عزیز سهندی در این زمینه عنوان کرد: در حالی امسال شاهد کمک قابل‌توجه مردم استان به نیازمندان آذربایجان‌غربی هستیم که رقم مشابه در سال گذشته تنها ۷۵۰ میلیارد ریال بود.

او اضافه کرد: بیش از یک‌ونیم برابر شدن کمک مردم آذربایجان‌غربی به نیازمندان نشان‌دهنده توجه بیشتر مردم به وضعیت این قشر و حل مشکلات آنان است که امیدواریم این امر در سه ماه آینده نیز با شدت بیشتری تداوم یابد.

سهندی همچنین بیان کرد: زکات، صدقه پرداختی مردم به صندوق‌های سطح شهر و منازل و همچنین کمک در قالب اکرام ایتام و فرزندان محسنین از جمله مهمترین بخش‌های کمک مردم آذربایجان‌غربی به نیازمندان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی با بیان اینکه امسال بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال زکات در استان جمع‌آوری شده‌، ادامه داد: طی سال جاری همچنین نزدیک به ۵۵ میلیارد ریال صدقه جمع‌آوری شده و در اختیار نیازمندان قرار گرفته‌است.

سهندی گفت: میزان صدقه پرداختی مردم آذربایجان‌غربی به نیازمندان نیز در سال جاری ۱۷ درصد بیش از زمان مشابه سال گذشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار