آسیب های اجتماعی، تنها با تحقیق و پژوهش ریشه‌کن می شود

اردبیل (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان اردبیل به تمجید از فعالیت های علمی و پژوهشی نیروی انتظامی پرداخت و گفت: نیروی انتظامی استان اردبیل در کنار تامین امنیت در سنگر پژوهش نیز فعال است تا با علم و دانش به مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان بپردازد.

کد مطلب: ۹۸۸۱۰۵
لینک کوتاه کپی شد
آسیب های اجتماعی، تنها با تحقیق و پژوهش ریشه‌کن می شود

آیت‌الله سید حسن عاملی، امام‌جمعه اردبیل در جریان بازدید از نمایشگاه علمی و پژوهشی بیانیه گام دوم انقلاب فرماندهی انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه نیروی انتظامی، نیروی اجرایی صرف نیست، گفت: نیروی انتظامی در کارهای علمی، پژوهشی و تحقیقاتی، حتی اختراع و ابتکار، سنگرهای بزرگی را فتح کرده است.

او به تمجید از فعالیت‌های علمی و پژوهشی نیروی انتظامی پرداخت و گفت: نیروی انتظامی استان اردبیل در کنار تامین امنیت در سنگر پژوهش نیز فعال است تا با علم و دانش به مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان بپردازد.

امام‌جمعه اردبیل با بیان اینکه امروز کارهای علمی و پژوهشی سهم به‌سزایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی جامعه دارد، گفت: تا تحقیقات لازم در خصوص آسیب‌های اجتماعی انجام نگیرد و ریشه بزه‌ها شناسایی نشود، کارهای خوب هر چقدر هم در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی انجام گیرد، باز این آسیب‌ها ریشه‌کن نخواهد شد.

عاملی در پایان سخنان خود خودسازی و توانمندسازی را از جمله کارهای خوب و ارزشی در بدنه نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: نیروی انتظامی همواره در عرصه‌های خدمت‌رسانی به مردم درخشیده و کارهای شایسته‌ای انجام داده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار