تجلیل مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان از اعضای گیلانی تیم المپیاد علوم نوجوانان

رشت (پانا) - در مراسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان از سها نصیری کما، سید طاهر میرخوش چهره و سحر جهانزاد از اعضای گیلانی اعزامی به رقابت های المپیاد علوم نوجوانان قدردانی کرد.

کد مطلب: ۹۸۸۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان از اعضای گیلانی تیم المپیاد علوم نوجوانان

نادر جهان‌آرای در این نشست با اشاره به لزوم شناسایی استعدادها و پرورش آن توسط خانواده‌ها، مدیران مدارس و گروههای مردم‌نهاد اظهار کرد: فعالیت‌ها در المپیادهای علمی معتبر بین‌المللی می‌تواند علاوه بر شکوفایی ظرفیت‌های فردی دانش‌آموزان، روحیه همگرایی آنان را نیز تقویت کند.

او با تقدیر از نفرساعت فعالیت‌هایی که در به ثمر رسیدن این موفقیت‌ها نقش داشته، خاطرنشان کرد: باید زمینه حضور مدارس دیگر شهرهای استان را در این رقابت‌های علمی فراهم کنیم. مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با تأکید بر برنامه‌ریزی فعالیت‌های علمی و پژوهشی از دوره ابتدایی، اجرای برنامه‌های شهاب و جشنواره جابربن حیان می‌تواند زمینه حضور قدرتمندانه دانش‌آموزان را در رقابت‌های علمی متوسطه فراهم کند.

گفتنی است در رقابت های المپیاد بینالمللی علوم نوجوانان ( IJSO ) که در کشور قطر و با حضور 409 شرکت‌کننده از 73 کشور برگزار شد، سها نصیری‌کما دانش آموز دبیرستان فرزانگان ناحیه 2 رشت موفق شد در رشته علوم طبیعی نشان برنز را کسب کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار