تاکید استاندار تهران بر رسیدگی به وضعیت آسیب دیدگان حوادث اخیر

تهران (پانا) : محسنی بندپی استاندار تهران با اعلام تشکیل کارگروهی برای سرکشی به وضعیت آسیب دیدگان حوادث اخیر، تاکید کرد: آن کسانی که در حوادث اخیر بی گناه کشته شدند، باید شهید قلمداد شوند.

کد مطلب: ۹۸۸۰۵۸
لینک کوتاه کپی شد
تاکید استاندار تهران بر رسیدگی به وضعیت آسیب دیدگان حوادث اخیر
به گزارش ایسنا ، استاندار تهران در باره سوالی مبنی بر اینکه با توجه به بخش نامه رییس جمهور به استانداران در خصوص رسیدگی به وضعیت آسیب دیدگان حوادث اخیر ، تصریح کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و رئیس جمهور مبنی بر تکلیف نسبت به رسیدگی به وضعیت کسانی که در جریان حوادث آبان ماه مسائلی برای آنها پیش آمده؛ افردای که بعضاً شاید هیچ قصد و نیتی نداشتند و در این جریانات خسارات مالی و جانی دیده اند ، باید یک کارگروه مشخص شده متشکل از استاندار ، معاون امنیتی ، رئیس دادگستری استان ، رئیس اطلاعات استان تشکیل شود که خسارات مالی و جانی این افراد را مورد بررسی قرار دهند.
نماینده عالی دولت در استان تهران گفت: اگر در مناطقی مجروحی وجود دارد باید حتماً از این عزیزان سرکشی به عمل بیاید که مسائل درمان این افراد برطرف شود و اگر هم مسائلی برای آنها رخ داده است باید بتوانیم در آینده کارهایی را در مسیری که همین چارچوب مشخص کرده است، انجام دهیم.
محسنی بندپی خاطر نشان کرد: با حضور در مناطق آسیب دیده در حوادث اخیر ، ضمن سرکشی از مجروحان عزیز ، اگر به کسانی که لازم است دیه پرداخت بشود حتما این کار را انجام می دهیم ؛ آن کسانی که در حوادث اخیر بی گناه کشته شدند نیز باید شهید قلمداد شوند.
استاندار تهران با بیان اینکه همه این موارد را در آن کارگروه باید با دقت ، ظرافت و کار میدانی توسط عوامل مورد بررسی قرار دهیم، تشکیل این کار گروه را منحصر به تهران ندانست و با تاکید بر تشکیل آن در همه استان‌ها ،گفت : امیدواریم که بتوانیم این کار را در اولویت خاص کاری خود قرار دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار