چینی‌ها شب یلدا میهمان یزدی‌ها هستند

یزد (پانا) - ۲۱ تور اپراتور چینی از شب یلدا به مدت دو روز مهمان یزدی‌ها هستند. این خبر خوب به نقل از مسئول هسته چین اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد عنوان شده‌است.

کد مطلب: ۹۸۸۰۴۸
لینک کوتاه کپی شد

احمدرضا موحد در این زمینه گفت: گروه ۲۱ نفره از تور اپراتور‌های چینی صبح جمعه ۲۹ آذر ماه وارد ایران شدند و پس از سفر به اصفهان، یلدا را در یزد می‌گذرانند.

او بیان کرد: این گروه اولین تور آشناسازی تخصصی است که از سوی هسته تور‌های ورودی کشور چین، متشکل از جمعی از فعالان بخش‌خصوصی استان یزد برنامه‌ریزی شده و در حال اجراست.

موحد اظهار کرد: بازدید از استان‌های اصفهان، یزد، کرمان و در پایان سفر از برخی جاذبه‌های تهران از برنامه‌های فم تور چینی‌ها در ایران است.

مسئول هسته چین اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد ادامه داد: این گروه در هر استان با همکاری بخش‌های خصوصی گردشگری مورد استقبال قرار گرفته و با مسئولان حوزه گردشگری نیز دیدار خواهند داشت.

فم تور، سفر ارزان یا رایگانی است که در آن از متخصصان صنعت گردشگری همچون عکاسان، تور لیدرها، بلاگرها، روزنامه‌نگاران و مشاوران سفر بهره می‌گیرند تا به معرفی یک شهر، جاذبه‌ها و دیدنی‌های آن بپردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار