حمایت از 313 یتیم توسط خیر نیکوکار میبدی

یزد (پانا) - یک خیر نیکوکار در میبد یزد، حمایت ۳۱۳ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان یزد را در قالب طرح "اکرام ایتام" بر عهده گرفت و قرار است ماهانه ۵۰۰ هزار ریال کمک نقدی به حساب هر یک از آنها واریز کند.

کد مطلب: ۹۸۸۰۲۱
لینک کوتاه کپی شد
حمایت از 313 یتیم توسط خیر نیکوکار میبدی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد در این زمینه گفت: طرح اکرام ایتام از جمله طرح‌های خداپسندانه این نهاد است که مورد استقبال مردم نیکوکار استان قرار گرفته است.

"غلامرضا مشعل‌چی" با بیان اینکه ۲۶ میلیون و ۵۲۷ نیکوکار یزدی حمایت ۴۰۰۵ یتیم و فرزند نیازمند غیر یتیم را بر عهده‌ دارند، افزود: حامیان نیکوکار استان یزد طی هشت‌ماه امسال هشت میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان در قالب طرح اکرام و محسنین به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت کمک کردند.

مشعل‌چی با اشاره به اینکه کمک‌های اهدایی از سوی حامیان برای کمک به هزینه تحصیلی، معیشت و درمان جامعه هدف تحت حمایت هزینه می‌شود، تصریح کرد: مردم خداجوی استان می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان، یتیم و یا فرزند نیازمند (محسنین) موردنظر خود را انتخاب کرده و ماهیانه حداقل ۵۰ هزار تومان به آن‌ها کمک کنند.

او ادامه داد: سامانه نیکوکاری (تلفن رایگان) ۰۹۶۸۸۷، بخش‌های نیکوکاری نرم‌افزارهای کاربردی تلفن همراه همچون سکه، درگاه‌های اینترنتی emdad.ir و mohsenin.ir برای سهولت در دریافت کمک‌های مردمی در نظر گرفته‌شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار