برگزاری مسابقات آوایی حوزه قرآن،عترت و نماز شهر قدس

شهر قدس (پانا) - مسابقات آوایی حوزه قرآن در رشته های قرائت، تحقیق، ترتیل،حفظ عمومی، حفظ ویژه اذان، مداحی با حضور دانش آموزان مقطع متوسطه دوره اول و دوم دختر و پسر در دو حوزه خواهران و برادران در شهر قدس برگزار شد.

کد مطلب: ۹۸۷۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات آوایی حوزه قرآن،عترت و نماز شهر قدس

مسابقات آوایی حوزه قرآن در سطح منطقه و در مقطع متوسطه اول و دوم دختران و پسران درواحدهای آموزشی حق شناس و ملاصدرا شهر قدس برگزار شد.

محمد قاسمی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهر قدس هدف از برگزاری این مسابقات را تقویت بنیه قرآنی دانش آموزان و شناسایی و استعداد یابی دانش آموزان عنوان کرد.

او در ادامه ایجاد فضای معنوی و رقابتی سالم و هدفمند در جهت رشد اخلاق قرآنی در میان شرکت کننده‌ها را از دیگر اهداف برگزاری مسابقات قرآنی عنوان کرد.

قاسمی ابراز امیدواری کرد با بکار گیری روشهای نوین آموزش وبا بهره گیری از استادان توانمند شهرستان بتوانیم استعدادهای برتر را شناسایی کنیم تا با آموزشهای لازم در آینده شهر قدس در حوزه‌های قرآن مانند همیشه حرفی برای گفتن داشته باشد.

در مسابقات آوایی که شامل رشته‌های قرائت، تحقیق، ترتیل،حفظ عمومی،حفظ ویژه اذان، مداحی بود بیش از ششصد نفراز دانش آموزان علاقمندشهر قدس شرکت کردند.

/ خبرنگار : شایان میدانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار