جانباز 70 درصد میبدی : در جنگ با دشمنان باید ید واحد باشیم

یزد (پانا) - حاج حسین خسروخاور جانباز 70 درصد دفاع مقدس اظهار داشت: از ملت ایران و به‌ویژه مردم استان یزد تقاضا دارم که پیرو ولایت‌فقیه باشند، زیرا ما هر چه داریم از اسلام است.

کد مطلب: ۹۸۷۹۷۳
لینک کوتاه کپی شد
جانباز 70 درصد میبدی : در جنگ با دشمنان باید ید واحد باشیم

وی افزود: بنده در سال 1362 به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شدم، زیرا وقتی جنگ تحمیلی به ایران اسلامی تحمیل شد همه به‌ویژه جوانان با تمام قوا در جبهه‌های حق علیه باطل حضور پیدا کردند و این جنگ را به نحو احسن به پایان رسانند به گونه‌ای که دشمن نتوانست کاری انجام دهد و حتی یک سانت از خاک جمهوری اسلامی را نتوانست از کشور جدا کند.

این جانباز 70 درصد جنگ تحمیلی خطاب به مردم و جوانان عنوان کرد: در حال حاضر ملت ایران اسلامی نیز در حال جنگ با دشمنان اسلام است و در این مسیر نباید به کشورهای بیگانه دل ببندیم و در این مبارزه باید ید واحد باشیم و در خدمت اسلام گام برداریم.

خسروخاور گفت: در زمان دفاع مقدس به ندای حضرت امام خمینی(ره) لبیک گفتم و به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شدم و در این مسیر به درجه جانبازی نائل شدم، البته امروز نمونه‌ای از شهدا، ایثارگران و رزمندگان در میان شما وجود دارند که همه ما باید قدر آنها بدانیم و باید همواره به خانواده‌های شهدا احترام بگذاریم.

وی در ادامه به سختی‌های ناشی از جانبازی دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: همه رزمندگان اسلام در دفاع مقدس برای خداوند جنگیدند و همین خاطر خدا هر روز به من پاداش عطا می‌فرماید و من هر وقت سرم، صورتم، زانوهام و پایم به مانع و دیوار برخورد کند دست‌هایم را بالا می‌‌گیرم و خداوند متعال را شکر می‌کنم.

این جانباز 70 درصد جنگ تحمیلی اظهار داشت: امروز به فضل خدا در خدمت شما هستم، خداوند متعال پس از 36 سال به من نفس داده تا بتوانم نفس بکشم و آرزو دارم نخست ظهور حضرت بقیة‌الله اعظم(عج) را ببینم و دوم اینکه با مقام معظم رهبری دیدار کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار