امام جمعه فیروزکوه:متقین کسانی هستند که درفکر گسترش عدالت باشند

فیروز کوه (پانا) - امام جمعه فیروزکوه گفت: امروزه تربیت فرزند بسیاردشوار است و اگر این طور باشد پدر و مادر باید خود را به آداب الهی مسلح کنند.

کد مطلب: ۹۸۷۹۵۷
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه فیروزکوه:متقین کسانی هستند که درفکر گسترش عدالت باشند

حجت الاسلام امیری ارجمند امام جمعه فیروز کوه در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: امروز زندگی سالم داشتن بسیار سخت است و در دور ترین نقاط شهرها و روستاها امکاناتِ رسانه‌ای اعم از رادیو، تلویزیون، ماهواره و ... وارد همه روستاها شده و دشمنان می خواهند یک فرهنگ واحد که فرهنگ غرب باشد در عالم حکمفرما شود.

او در ادامه افزود: امروزه تربیت فرزند بسیار دشوار است و اگر این طور باشد پدر و مادر باید خود را به آداب الهی مسلح کنند، انسانهای باتقوا و با ایمان تمامی اعمالشان آخرتی است، امروز در دورانی زندگی می کنیم که فرزند سالاری است و زندگی اسلامی به ما یاد داده که فرزند به پدر و مادر اُف نمی تواند بگویدو تا آخرین لحظه باید به پدر و مادر احترام گذاشت.

خطیب نماز جمعه فیروزکوه تصریح کرد: مردم باید آگاه بوده و بصیرت داشته باشند که چه کسی را به عنوان حاکمِ خود انتخاب می کنند، مردم اگر بصیرتِ لازم را نداشته باشند شخصی را به عنوان نماینده انتخاب می کنند که این نماینده نه تنها انسان را به معنویت نمی رساند بلکه انسان را از حقیقتِ اصلی خودمان دور می سازد.

این مقام مسئول در خصوص اهمیت نماز جمعه بیان داشت: در بحث تقوا، تقوای فردی بیشتر مد نظر نیست و ما انسانها به دنبال تقوای فردی و شخصی هستیم و شاید خیلی به فکر تقوای اجتماعی نباشیم و مشکلات همسایه‌مان برایمان اهمیت نداشته باشد، متقین کسانی هستند که در فکر گسترش عدالت باشند.

حجت الاسلام امیری ارجمند خاطر نشان کرد: یک نماینده انتخابات باید از بهترینها در شهرِ خود باشد، در محضر ولایت و زعامت نماینده باید انقلابی باشد و درمانِ درد مردم را در سر داشته باشد.

او تصریح کرد: اگر مجلسی با اقتدار و انقلابی داشته باشیم و از روحیه ایمان و بسیج و معنویت برخوردار باشد این می تواند دولت را هم تحت شعاع خود قرار دهد.

/خبرنگار: فاطمه شاه حسینی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار