مدیر دبیرستان نمونه کاشی نیلوفر: کسب 2 رتبه کشور توسط معلمان پژوهشگر آموزشگاه

بیرجند (پانا) ـ مدیر دبیرستان نمونه کاشی نیلوفر گفت: 2 معلم پژوهشگر این آموزشگاه با پروژه های ادبیات و معارف موفق به کسب عناوین اول و دوم کشور در جشنواره معلم پژوهنده شدند.

کد مطلب: ۹۸۷۸۹۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیر دبیرستان نمونه کاشی نیلوفر: کسب 2 رتبه کشور توسط معلمان پژوهشگر آموزشگاه

طیبه حمیدی مدیر دبیرستان نمونه کاشی نیلوفر شهرستان بیرجنددر گفتگو با خبرنگار پانا گفت: در حال حاضر بیش از 40 دانش آموز و معلم پژوهشگر در این آموزشگاه مشغول فعالیت می باشند که 35 نفر از آن ها دانش آموز و مابقی از معلمین هستند.

او، با بیان این که دانش آموزان نمونه ی این آموزشگاه در همه رشته های درسی در کار درسی پژوهشی شرکت می کنند، تصریح کرد: معلمین پژوهشگر اموزشگاه نیز از معلمین نخبه ی استان بوده و هرساله موفق به کسب رتبه های اول تا دوم کشوری در عنوان درس پژوهشی می شوند.

مدیر آموزشگاه کاشی نیلوفر با اشاره به شرکت دبیران تربیت بدنی این آموزشگاه در جشنواره معلم پژوهشگر در سال تحصیلی جاری، یادآور شد: امسال هم این عزیزان حائز رتبه اول استانی وبه عنوان پژوهشگر برتر استان معرفی شده اند.

حمیدی، از عضویت قریب 20درصد دانش آموزان در پژوهشسرای دانش آموزی بیرجند خبر داد و افزود: هر ساله در جشنواره نوجوان خوارزمی نیز دانش آموزان با تولید محصولات علمی شرکت می کنند و در این میان هدایت و مشاوره اساتید برجسته وپژوهشگران برتر آموزشگاه در موفقیت این عزیزان نقش برجسته ای داشته و دارد.

او، برگزاری کارگاه های آموزشی وتشکیل نمایشگاه از آثار پژوهشی دانش آموزان را یکی دیگر از اقدامات آموزشگاه در راستای ترویج فرهنگ پژوهش در بین دانش آموزان مستعد کاشی نیلو فر برشمرد و خاطر نشان کرد: طرح های دانش آموزان شرکت کننده در جشنواره نوجوان خوارزمی عموما آب وخاک ومحیط زیست بوده است.

این مقام مسئول در آموزشگاه کاشی نیلوفر، تفکر وسبک زندگی را از دیگر زمینه های پژوهشی آموزشگاه دانست و اضافه کرد: هدف ما ارز این اقدامات تحقق فصل پنجم سند تحول بنیادین در قسمت های راهبردهای کلان بند6 است که در آن بر اهمیت امر پژوهش تاکیید شده است.

او؛ رویکرد دبیران و مدیریت آموزشگاه را شناسایی، هدایت و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان مدرسه بر اساس ساحت های شش گانه سند تحول دانست و ابراز داشت: ترویج و توسعه فرهنگ پژوهش در مدارس اولین قدم در تولید علم و هدایت دانش آموزان در مسیر کمال می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار