سه فروند هواپیمای جدید به ناوگان کیش ایر اضافه می‌شود

تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش ایر خبر داد که با هدف افزایش ظرفیت پروازها و ایجاد فرصت‌های مسافرت هوایی، اقدام به اجاره ۳ فروند هواپیمای جوان از یکی از کشورهای خارجی کرده که در آستانه ورود به ایران است.

کد مطلب: ۹۸۷۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد
سه فروند هواپیمای جدید به ناوگان کیش ایر اضافه می‌شود

به گزارش ایرنا،‌ کافی نبودن تعداد صندلی‌های هواپیما به دلیل تداوم فشار آمریکا بر کارخانه‌های ساخت هواپیما که از فروش هواپیما به ایران خودداری می‌کنند، به عاملی برای افزایش قیمت بلیت پروازها در ایران تبدیل شده است.

سازمان هواپیمایی در این وضعیت تلاش دارد تا با هدف توسعه ناوگان هوایی ضمن ایجاد توسعه فرصت‌های مسافرت هوایی به تمامی نقاط کشور از افزایش قیمت بلیت هواپیما در دوران اوج سفرها بکاهد.

در همین راستا قرار است دو ایرلاین جدید با هواپیماهای جدید تا یک ماه آینده به جمع سایر شرکت های هواپیمایی کشور بپیوندند.

در همین زمینه «فرزانه شرفبافی» مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش ایر گفت: هواپیمایی کیش ایر توانسته است دو فروند هواپیمای خود را بعد از یک دوره چک سنگین تا روزهای آینده به خط پروازی بازگرداند.

وی خبر داد که این ایرلاین اکنون صاحب ۱۲ فروند ناوگان ملکی است و در جدیدترین اقدام خود برای پوشش بیشتر سفرهای هوایی مردم اقدام به اجاره۳ فروند هواپیمای جوان از یکی از کشورهای خارجی کرده که در آستانه ورود به ایران است.

بر اساس اظهارات شرفبافی، ظرفیت صندلی های هواپیمایی کیش ایر اکنون به ۳ هزار و ۵۰۰ صندلی رسیده است که در شرایط تحریم می‌تواند ظرفیت مناسبی برای کمک به توسعه حمل و نقل هوایی باشد.

شرفبافی همچنین از برنامه این ایرلاین برای پوشش پروازهای مناطق آزاد از شهر فرودگاهی امام خمینی خبر داد و گفت: هواپیمایی کیش ایر به زودی پروازهای جدیدی را به مقصد مناطق آزاد از فرودگاه امام برقرار می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار