سه میلیارد ریال کالای قاچاق در یزد کشف شد

یزد(پانا)-معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی یزد گفت: با تلاش ماموران در بازررسی از یک انبار لوازم خانگی سه میلیارد ریال کالای قاچاق شامل جارو برقی، قابلمه ، سبزی خردکن و ... کشف شد.

کد مطلب: ۹۸۷۸۴۲
لینک کوتاه کپی شد
سه میلیارد ریال کالای قاچاق در یزد کشف شد

سرهنگ محمدرضا مزیدی عصر پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این ارتباط یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.

وی با بیان اینکه کالاهای کشف شده در سامانه انبار ثبت نشده بود و مالک آن پروانه کسب نداشت افزود: در شرایط کنونی ارتکاب این گونه اقدامات حرکت در مسیر اهداف دشمن است.

معاون انتظامی یزد اظهارداشت: پلیس وظیفه خود می‌داند که با اخلالگران اقتصادی با قاطعیت برخورد و نسبت به معرفی آنان به مراجع قانونی اقدام می کند.

سه شنبه هفته جاری ماموران در بازررسی از ۲ دستگاه تریلی عبوری انواع کفش، پوشاک و لوازم خانگی خارجی قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال در استان یزد کشف کردند که در این ارتباط ۲ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

متهمان قصد انتقال این محموله را از جنوب و شرق کشور به یزد و تهران داشتند.

یزد نقش مؤثری در اتصال استان‌های جنوبی و شرقی ایران به مرکز کشور دارد و با توجه به موقعیت آن در مسیر کریدور شمال - جنوب و شرق و غرب ، در بعضی مواقع راه‌های آن برای انتقال کالای قاچاق و نیز مواد مخدر مورد سوء استفاده قرار می‌گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار