رئیس کمیته امداد امام خمینی ره بهاباد

افزون بر ۱۷ میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان بهاباد پرداخت شد

بهاباد (پانا )- رییس کمیته امداد امام خمینی( ره ) شهرستان بهاباد گفت: ۱۷ میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریال وام اشتغال و خودکفایی در اجرای ۴۳ طرح اشتغالزایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد در سال جاری پرداخت‌ شده است.

کد مطلب: ۹۸۷۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد
افزون بر ۱۷ میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان بهاباد پرداخت شد

رمضان باقری درخصوص اجرای این طرحها اظهارداشت:این طرح ها را شامل کشاورزی ، دامپروری ، قالی بافی ، خدماتی ،صنفی و صنعتی ذکر کرد و افزود : از مجموع این طرح‎ ها هشت مورد در قالب توان افزایی و بقیه هم مربوط به ایجاد اشتغال و صنفی است .

وی با بیان اینکه توانمندسازی و شکوفایی استعدادها و تامین خود اتکایی نیازمندان و محرومان از مهم‌ترین اهداف کمیته امداد است، تصریح کرد: فراهم‌سازی زمینه لازم برای ایجاد اشتغال پایدار و جلوگیری از وابستگی آنها به این نهاد از مهمترین اهداف پرداخت تسهیلات به مددجویان است.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲۰ نفر از متقاضیان طرح ‎های اشتغالزایی در دوره ‎های آموزشی بلند مدت شرکت کردند و آموزش ‎های لازم را فرا گرفتند.

وی با تأکید بر اهمیت ایجاد اشتغال پایدار و راه‌اندازی مراکز تولید برای دستیابی به توانمندی و خودکفایی اقتصادی، اظهار کرد: اجرای طرح‌های اشتغالزا از طریق راهبری شغلی با استفاده از تجربه شرکت‌های کارآفرینی و موفق در زمینهٔ اشتغال یا مشاغل خانگی در دستور کار این نهاد قرار دارد.

به گفته باقری حدود ۶۰۰ خانوار آسیب پذیر شامل یکهزار و ۴۰۰ نفر از خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) بهاباد استفاده می کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار