تجلیل از حافظان قرآن مدارس ابرکوه

ابرکوه (پانا) – مراسم آیین تجلیل ازحافظان کل قرآن کریم و جزء30 قرآن با حضورمدیر آموزش وپرورش،معاونت پرورشی اداره آموزش وپرورش، مدیر دارالقران ،جمعی از مسئولین، حافظان قرآن مدارس،دانش‌آموزان و والدین آنان در ابرگزار شد.

کد مطلب: ۹۸۷۷۳۴
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از حافظان قرآن مدارس ابرکوه

مدیر آموزش وپرورش ابرکوه در این مراسم اظهار داشت: امیدواریم در سال آینده این طرح معنوی با استقبال بیشتر دانش‌آموزان همراه باشد.

"محمدعلی کریمی" مأنوس‌کردن دانش‌آموزان با قرآن و نماز را رسالت اصلی نظام تعلیم و تربیت و تکیه‌گاه محکمی در برابر توطئه‌های فرهنگی دشمنان عنوان کرد و افزود: اگر دانش‌آموزان از این دو ودیعه الهی بهرمند شوند، می‌توانند با هر بدی و منکری مقابله کنند.

وی بر مأنوس کردن دانش‌آموزان با قرآن و نماز و فراهم کردن زمینه ارتقاء اخلاق و معنویت تاکید کرد و گفت: همراه با انس قرآن دو موضوع تعمل وتعقل در آیات الهی را نباید فراموش کرد.

"کریمی" تصریح کرد: رسالت ما فقط تلاوت قرآن نیست بلکه این است که در آیات خداوند اندیشه کنیم خود قرآن می فرماید چرا در آیات من تعقل نمی کنید.

وی در پایان عمل به دستورات قران و قرائت قران همراه با تدبر و تعقل رایادآورشد.

لازم به ذکر است در این مراسم برنامه حاملان قران،خیرمقدم مدیریت آموزشگاه ، اجرای حفظ سوره ها توسط دانش آموزان مهدکودک،کلیپی از فعالیتهای پرورشی وهدایایی به رسم یادبود به حافظان قرآن بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار