معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر:سفیران سلامت پیام آوران سبک زندگی سالم ایرانی و اسلامی درمدارس هستند

اسلامشهر (پانا) - مراسم افتتاحیه طرح سفیران سلامت با حضور کارشناس سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ،کارشناس شبکه بهداشت اسلامشهر و معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهردردبستان شاهدفاطمه الزهرا(س) اسلامشهر برگزارشد .

کد مطلب: ۹۸۷۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر:سفیران سلامت پیام آوران سبک زندگی سالم ایرانی و اسلامی درمدارس هستند

در این برنامه خدیجه خانکی کارشناس واحد آموزش و ارتقاء سلامت شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر درسخنانی به شرح وظایف سفیران سلامت پرداخت و بخشی از فعالیتهای آنان را شامل:اطلاع رسانی در زمینه تغذیه سالم،ترویج فرهنگ میان وعده سالم درپایگاه‌های تغذیه سالم مدارس با توجه به شرایط بلوغ دانش آموزان، خود مراقبتی، آموزش بیماریهای واگیر و غیر واگیردار،آموزش تحرک بدنی،ایمنی و کمکهای اولیه و سلامت روان برشمرد.

در ادامه ابوالفضل اخوان معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهرنیز در سخنانی با اشاره به سوگند نامه سفیران سلامت اظهار داشت:سفیران سلامت پیام آوران سبک زندگی سالم و ایرانی در مدارس وپل ارتباطی مدرسه و خانواده هستند و در مبحث خود مراقبتی و توانمندسازی و رشد اخلاق و فضائل انسانی از نقش بسزایی برخوردار هستند.

سفیران سلامت در اصل همان رابطان بهداشت بین خانواده و مدرسه هستندواین گروه توسط مربیان بهداشت آموزش میبینند تا منتقل کننده مطالب بهداشتی به دیگر دانش آموزان وخانواده باشند.

/خبرنگار: فاطمه قدم زاده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار