معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان فاروج:

نسل جوان و نوجوان ما بیشتر از گذشته نیازمند راهنمایی های قرآن هستند

فاروج (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان فاروج در محفل انس با قرآن کریم که به مناسبت گرامی داشت هفته قرآن در مدارس و با حضور جمعی از مسولین استانی و شهرستانی، قاریان برجسته کشوری، حافظان و علاقمندان به قرآن کریم در مسجد امام رضا (ع) شهرستان فاروج برگزار گردید با بیان تبریک گرامی داشت هفته قرآن در مدارس گفت: ان شاء الله این هفته آغازگر برنامه های خوب قرآنی در این شهرستان باشد.

کد مطلب: ۹۸۷۶۵۰
لینک کوتاه کپی شد
نسل جوان و نوجوان ما بیشتر از گذشته نیازمند راهنمایی های قرآن هستند

محبوبه حاجی پور مقدم فاروجی افزود: ما باید با فراگیر کردن این محافل انس با قرآن کریم در جامعه، اثرگذاری قرآن را در جوانان و نوجوانان بیشتر نماییم.

وی در ادامه اظهار داشت: همانگونه که پیامبر اکرم (ص) در حدیث ثقلین فرموده اندکه من در میان شما دو چیز گران بهاء را به یادگار و امانت می گذارم که همه ما اگر به آن ها توسل کنیم هرگز گمراه نخواهیم شد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان فاروج افزود: قرآن مجید یکی از آن یادگارها است و برای لحظه به لحظه زندگی ما انسان ها برنامه های مدونی دارد که با توجه و تأمل در آیات آن، این کتاب می تواند هدایتگر ما در راه سعادت باشد.

حاجی پور مقدم فاروجی گفت: هدف از برگزاری محفل های انس با قرآن کریم و کلاس های قرآنی، توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی و ایجاد انس و الفت و دوستی با آیات و کلام الهی بین جوانان و نوجوانان است و امیدواریم که به این اهداف رسیده باشیم.

وی در پایان با بیان تقدیر و تشکر از همه ادارات، نهادها و خیرین عزیزی که در امر برگزاری این محفل قرآنی آموزش و پرورش را یاری نمودند افزود: ان شاء الله این برنامه ها در سطح شهرستان استمرار داشته باشد و ما را در رسیدن به اهداف و دوری جامعه از معضلات و مشکلات اجتماعی کمک کند.

این محفل قرآنی توسط اداره آموزش و پرورش شهرستان فاروج و با همکاری و مشارکت آقای مجتبی حسین پوران شهردار محترم، اعضای محترم شورای اسلامی شهر، حجت الاسلام حیدرعلی وطنخواه و آقای جواد نظری رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانم ها لیلی دهقان و ربابه ترابی مقدم مدیران جامع‍ة القرآن های شهرهای فاروج و تیتکانلو، آقای مصطفی قمبری رئیس اداره دانش آموزی و مدیر کانون فرهنگی تربیتی ‌ امام جعفر صادق(ع)، خانم ها مریم کاظم زاده و فهیمه رجعتی مدیر و معاون کانون فرهنگی و تربیتی شهید مصطفی توافقی، آقای رجب رشیدی داغیان مدیر دارالقرآن حضرت جوادالائمه (ع)، آقای توحید محمدی کارشناس قرآن، معارف، نماز و اردوها، خانم ریحانه زمانی کارشناس فرهنگی، هنری و مشاوره اداره آموزش و پرورش، هیئت امناء و خادم محترم مسجد امام رضا (ع) شهرستان فاروج برگزار گردید.

خبرنگار و عکاس خبری حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار