رونمایی ازپوستر این چند کتاب باعنوان محی الدین در شیراز

شیراز (پانا) - همزمان با دومین سالگرد وفات استاد اخلاق آیت الله حائری شیرازی، از پوستر این چند کتاب محی الدین با مضمون معرفی هشت کتاب این استاد در حرم مطهر شاهچراغ (ع) رونمایی شد.

کد مطلب: ۹۸۷۶۴۹
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی ازپوستر این چند کتاب باعنوان محی الدین در شیراز

علی اصغر دستغیب، نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری نیز در این دیدار با اشاره به خاطرات استاد اخلاق شیراز گفت: یکی از عالمانی که از عمر خودش خیلی خوب برای سرای آخرت بهره گرفت، آیت الله حائری شیرازی بود. علم او، علم نافع بود و هم عوام و هم خواص جامعه از علم او بهره مند بودند. او از پیشگامان مبارزه علیه طاغوت بود و برای انقلاب کادرسازی می کرد.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع)، با تاکید بر اینکه آیت الله حائری شیرازی، شخصیت بزرگواری بود که دنبال عنوان، کسب وجاهت و برخی از اموری که همه باید از آن به خدا پناه ببریم، نبود، یادآور شد: تنها به این فکر بود که تکلیف او چیست. انسانی مقاوم و صابر و اثرگذار بود و تحول ایجاد می کرد.

او اضافه کرد: همه باید متوجه این مطلب باشیم که چه کسانی نبست به این جامعه،جوانان و نظام حق دارند و چه بهای سنگینی داده شده است که یادگار امام و شهدا بماند. امروز این پرچم انقلاب به دست کسی است که یکی از افراد صالح جهان است.

آیت الله دستغیب افزود: آنچه که از آیت الله حائری شیرازی زبانزد است، تبعیت و حمایت و وفاداری نسبت به امام و رهبری انقلاب بود. او از جمله کسانی است که از آغاز حامی و یاور رهبر فرزانه انقلاب بود.

در ادامه علیرضا پناهیان معتقد بودکتاب های آیت الله حائری شیرازی باید نشر پیدا کنند.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان نیز در این نشست با تصریح اینکه در کتاب های آیت الله حائری شیرازی، علاوه بر توضیح عالمانه می توان شمیم معنویت را بویید، عنوان کرد: من همیشه کتاب‌های ایشان را مثل رمان و دیگر کتابهای شیرین با ولع خوانده‌ام.

حجت الاسلام پناهیان با اشاره به اینکه تعلیم حکمت یکی از وظایف عالمان است، افزود: اگر کسی بخواهد تعلیم حکمت ببیند خوب است به کتاب های وی مراجعه کند.

در پایان با همراهی مسئولان دینی و سیاسی شهر شیراز از پوستر این چند کتاب، محی الدین رونمایی شد، در این طرح هشت کتاب با علی در صحرا، درس سحر، مربی و تربیت، تفکر، نماز، تربیت دینی کودک، تعلق و حکومت جهانی خدا معرفی شده است.

خبرنگار :مهدیه پژاوند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار