نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری ناحیه 2 اهواز به کار خود پایان داد

اهواز (پانا) - نمایشگاه دست آوردهای دانش آموزی هفته پژوهش و فناوری ناحیه 2 اهواز به کار خود پایان داد.

کد مطلب: ۹۸۷۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری ناحیه 2 اهواز به کار خود پایان داد

اسکندر ممبینی معاون توسعه پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی ناحیه 2 اهواز در گفتگو با پانا بیان کرد : هفته چهارم آذر ماه به عنوان هفته پژوهش نام گذاری شده است که از اهداف برگزاری و بزرگداشت این هفته می توان به مواردی چون شناسایی توانمندی های پژوهش و فناوری مراکز تحقیقاتی، شناسایی و معرفی پژوهشگران برتر و نهادینه کردن پژوهش در سطح جامعه اشاره کرد .

ممبینی افزود: همزمان با این هفته، نمایشگاه دست آوردهای دانش آموزی به میزبانی معاونت توسعه پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی ناحیه 2 اهواز و با همت و مشارکت نواحی 4 گانه اهواز، باوی و حمیدیه و کارون برپا شد .

او در ادامه اظهار داشت: این نمایشگاه متشکل از 23 غرفه بود که در این غرفه ها دانش آموزان نواحی 4 گانه اهواز، باوی و حمیدیه وکارون به ارائه خلاقیت ها و توانمندی ها و نمایش دست ساخته های خود پرداختند .

نمایشگاه دست آوردهای دانش آموزی در دبیرستان دخترانه حضرت فاطمه س ناحیه 2 اهواز برپا شد و پس از سه روز به کار خود پایان داد.

گفتنی است در همین هفته، زنگ استانی هفته پژوهش و فناوری با حضور استاندار خوزستان، رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز، مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان، مدیران نواحی 4 گانه اهواز، باوی و حمیدیه و تعدادی از مدیران استانی در دبیرستان زهره بنیانیان ناحیه 2 اهواز نواخته شد و طی این مراسم از مدیران، معلمان و دانش آموزان پژوهنده و پژوهشگر با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار