استانداریزد:هیات های بازرسی برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و بی طرفانه را در دستور کار خود قرار دهند

یزد(پانا) - استاندار یزد در جمع روسا و اعضای هیات های بازرسی استان مطرح کرد:هیات های بازرسی برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و بی طرفانه را در دستور کار خود قرار دهند/ نسبت به مدیریت هزینه های برگزاری انتخابات تمهیدات لازم اندیشیده شود

کد مطلب: ۹۸۷۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد
استانداریزد:هیات های بازرسی برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و بی طرفانه را در دستور کار خود قرار دهند

"محمد علی طالبی" در جلسه مشترک با روسا و اعضای هیات های بازرسی یزد که در محل استانداری یزد برگزار شد، با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای انتخابات گفت: از جمله اتفاقات مثبت انتخابات پیش رو رشد تعداد ثبت نام کننده ها در انتخابات بود که نشان دهنده علاقه مردم برای مشارکت در فرایند انتخابات است.

وی با بیان اینکه در زمینه بررسی صلاحیت داوطلبان در هیئت های اجرایی شرایط خوبی حاکم بوده است افزود: در بررسی صلاحیت ها مر قانون مد نظر قرار گرفته است و هیئت های اجرایی وظایف خود را به خوبی انجام داده اند.

بالاترین مقام اجرایی استان یزد با اشاره به ظرفیت های خوب هیات بازرسی برای صیانت از انتخابات گفت: هیات های بازرسی برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و بی طرفانه را در دستور کار خود قرار دهند.

طالبی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور خاطر نشان کرد: در همین راستا باید نسبت به مدیریت هزینه های برگزاری انتخابات تمهیدات لازم اندیشیده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار