استانداریزد : از کارآفرینی بانوان حمایت می کنیم

یزد(پانا)- استاندار یزد در مراسم بهره برداری از محل دائمی بازارچه های خدمت شهرداری یزد :از کارآفرینی بانوان حمایت می کنیم/ آموزش زنان خانه دار سرلوحه فعالیت دستگاه های مرتبط قرار گیرد/ توانمند شدن بانوان به رونق تولید در استان کمک می کند

کد مطلب: ۹۸۷۶۱۶
لینک کوتاه کپی شد
استانداریزد : از کارآفرینی بانوان حمایت می کنیم

"محمدعلی طالبی" در مراسم بهره برداری از محل دائمی بازارچه های خدمت شهرداری یزد با اشاره به نقش شهرداری ها برای حمایت از محصولات محلی گفت: راه اندازی این بازارچه قدمی مثبت در راستای این رسالت است.

وی با اشاره به لزوم حمایت از بانوان کار آفرین گفت : آموزش بانوان برای توانمندسازی آنها در دستور کار دستگاه ها قرار گیرد چرا که توانمند سازی بانوان موجب رونق تولید و ارتقا سطح معیشت خانوده ها می شود.
استاندار با اشاره اینکه بخش زیادی از آمار بیکاری استان مربوط به بانوان است عنوان کرد : عزم و اراده جدی در استان برای حمایت از بانوان کارآفرین وجود دارد و از تمامی ظرفیت ها برای رونق مشاغل خانگی استفاده می‌کنیم.
وی با بیان اینکه تولیدات خانگی باید در راستا نیاز بازار باشد افزود: به جهت وجود گردشگران خارجی و داخلی زمینه ها برای درآمد زایی از تولیدات خانگی در استان وجود دارد.
گفتنی است آدرس این بازارچه میدان امام رضا(ع)، ابتدای بلوار صابر یزدی است و زمینه ها برای افتتاح بازارچه دیگری در منطقه آزادشهر در حال فراهم شدن است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار