معاون وزیر آموزش و پرورش:

۱۳ مرکز به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه کشور خدمات توانبخشی ارائه می‌دهد

تهران (پانا) - ۱۳ مرکز مشاوره، راهنمایی و توانبخشی خانواده‌های دانش‌آموزان با نیازهای ویژه به منظور تقویت خدمات رسانی به این دانش‌آموزان در کشور فعال است. این اظهار نظر معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور است.

کد مطلب: ۹۸۷۵۸۵
لینک کوتاه کپی شد
۱۳ مرکز به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه کشور خدمات توانبخشی ارائه می‌دهد

به گزارش ایرنا، سید جواد حسینی در حاشیه افتتاح مرکز راهنمایی، مشاوره و توانبخشی خانواده‌های دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در استان سمنان ابراز داشت: تاکنون ۱۲ مرکز مشاوره، راهنمایی و توانبخشی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در کشور وجود داشت و با افتتاح این مرکز در سمنان، تعداد این مراکز به ۱۳ مرکز رسیده است.

او ادامه داد: ۱۱ مرکز مشاوره، راهنمایی و توانبخشی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در کشور در مراحل تکمیلی برای دریافت مجوز راه‌اندازی قرار دارد.

حسینی بیان کرد: مراکز مشاوره، راهنمایی و توانبخشی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه توسط بخش خصوصی راه‌اندازی می‌شود و تعرفه حداقلی و ناچیز از مراجعه‌کنندگان دریافت می‌شود و به طور مثال تعرفه برای افراد دارای مشکل یادگیری ۵۰ هزار ریال است.

معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور خاطرنشان کرد: تخصیص زمین، ساخت بنا و تجهیز مراکز راهنمایی، مشاوره و توانبخشی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه برعهده اداره‌کل آموزش و پرورش استان‌ها است و سازمان آموزش و پرورش استثنایی وسایل توانبخشی را تامین می‌کند.

این مسئول وزارت آموزش و پرورش همچنینبه منظور افتتاح مرکز راهنمایی و مشاوره دانش‌آموزان با نیازهای ویژه و شرکت در گردهمایی و تجلیل کارکنان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه آموزش و پرورش استثنایی استان سمنان به این استان سفر کرد.

مرکز راهنمایی و مشاوره دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در استان سمنان خدمات بازی درمانی، کار درمانی، گفتار درمانی و روان سنجی ارائه می دهد.

لازم به ذکر است یک هزار و ۱۰۰ دانش‌آموز با نیاز ویژه در استان سمنان مشغول به تحصیل هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار