«قهرمانان جنگل» در تالار مرکزی شهر به روی صحنه می رود

قم (پانا)- نویسنده و کارگردان نمایش «قهرمانان جنگل» از آغاز اجرای این نمایش شاد و موزیکال به همراه جشنواره کودکانه در تالار مرکزی شهر خبر داد.

کد مطلب: ۹۸۷۴۹۴
لینک کوتاه کپی شد
«قهرمانان جنگل» در تالار مرکزی شهر به روی صحنه می رود

مصطفی فرحی یزدی امروز از آغاز اجرای نمایش «قهرمانان جنگل» در تالار مرکزی شهر خبر داد و اظهار کرد: پیش‌تولید قصه قهرمانان جنگل حدود یک سال به طول انجامید و این کار یک نمایش آموزشی، شاد و موزیکال با موضوع محیط‌زیست و تفکیک زباله است که با مشارکت تماشاگرها اجرا می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این نمایش 9 بازیگر دارد که همگی در ساخت دکور نیز مشارکت داشتند، گفت: مستانه سرخه، سمیه جباری، ساره سادات موسوی، سید محمدحسین سید رضایی، میثم کامکار، سعید بهمنی و محمدجواد زیادی در این نمایش شاد و کودکانه ایفای نقش کردند.
نویسنده و کارگردان قصه قهرمانان جنگل به داستان این نمایش اشاره و بیان کرد: سه بچه حیوان برای نخستین بار می‌خواهند عید را تجربه کنند و منتظر عمو نوروز هستند ولی در هنگام خانه‌تکانی زباله‌هایشان را در طبیعت رها می‌کنند و همین موضوع باعث بروز اتفاقاتی می‌شود که نه عمو نوروز می‌تواند سروقت بیاید و نه ننه سرما می‌تواند برود.
فرحی یزدی با اشاره به اینکه برای نخستین بار در حاشیه برگزاری این نمایش جشنواره کودکانه‌ای برگزار کردیم که حول محور نمایش اجرا می‌شود، گفت: بچه‌ها به همراه والدین خود می‌توانند از ساعت 6 به محل برگزاری نمایش بیایند تا در اینجا گریم می‌شوند، نقاشی بکشند و با دکور زیبایی که تدارک دیده‌شده عکس یادگاری بگیرند.
وی ادامه داد: غرفه‌های عرضه مواد غذایی سالم برای کودکان نیز در این جشنواره برپاشده تا بچه با خانواده در محیطی قرار بگیرند که از نظر جسمی و روحی تغذیه سالم و هدفمند شود که امیدواریم همشهریان قمی از این نمایش استقبال کرده و از این حرکت فرهنگی ما حمایت کنند.
گفتنی است این جشنواره و نمایش از 23 آذر الی 17 دیماه از ساعت 18 الی 21 در انتهای خیابان خاکفرج، میدان نواب صفوی، تالار مرکزی شهر اجرا می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار